Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går hadde vi ovnsbakte kyllinglår, potet- og sellerirotstappe med masse hakket merian, selleristang og fenikkel bakt i hvitvinseddik og olivenolje, samt ovnsbakt pastinakk.

I dag blir det risotto med steinsopp, champignon og kyllingrester med trøffelolje, parmesan og hakket merian, og dessuten agurksalat og en spinatrett med sitron og hakket persille. Dampkokt ingefærkake med pisket krem til dessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir kjempesulten av å lese dette. Så jeg tror jeg :reise: å henter noe kinamat

Skrevet

Pai med purre, paprika, fenikkel, broccoli og en påleggsskalk av hestekjøtt i terninger. Med eggestand og ost over.

Skrevet

I dag har vi hatt wok med kyllingwok og masse gode grønnsaker.

Gjest lillelou
Skrevet

I dag ble det en enkel pizza med tomatsaus,løk og chorizo.

Skrevet

I dag skal vi ha macaroni and cheese (etter oppskrift fra Andreas Viestad) og stekt bacon til.

Gjest rabrabara
Skrevet

I går hadde vi ørret i folie med kokosmelk, chilli, rød karripasta og grønnsaker. Ris til.

I kveld skal vi ha løksuppe.

Skrevet

I dag skal jeg rett og slett lage noen maki-biter. Mandag er fin fiskedag :)

Skrevet

Rødbetsuppe med spisskummen og allehånde. Tilbehør blir brød og chèvre-dip med vårløk, basilikum og valnøtter.

Skrevet

Vi har masse kål og gulrøtter som må spises opp, så jeg skal lage en stor råkostsalat. Dessuten skal vi ha pasta og fløtesaus med serranoskinke og masse hakket persille.

Skrevet

i dag blir det kyllingfillet, pasta, hvitløksbagetter og blåbærpai til dessert. På en mandag a gitt. YAHOOO :klem:

Skrevet

Her ble det wok med svinekjøtt og fullkornsris. Det smakte deilig.

Skrevet

Vi hadde bacalao for første gang på lenge for et par uker siden - og det ga mersmak! Så det skal vi ha i dag også (og forhåpentligvis i morgen). Og så skal vi ha råkostsalat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...