Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stekt kyllingfilet, ovnsbakte rødbeterm/hele hvitløksfedd og potetmos med urter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chili-, hvitløk- og ingefærmarinerte kyllinglår med ris, salat og yoghurtdressing.

Skrevet

Ligger her og er syk. Og orker så vidt å kreke meg til butikken for å kjøpe mat. For appetitten er det ikke noe galt med :overrasket:

Kjøpte ferdigpizza (DA er jeg syk!), en La Mia Pizzeria/Margherita - usj, er det vrielig lov å selge sånn skrapmat! Smaket jo ingen ting jo!

Ups, glemte at jeg var syk og ikke har smaksans :ler:

Skrevet

Det blir dessverre skrale greier - på grunn av rørleggerarbeider har vi verken fungerende oppvaskmaskin eller varmtvann på kjøkkenet (bare på badet), så det må i hvertfall bli noe som ikke fører til en masse oppvask. Vi har dessuten bare ca. en halv meter kjøkkenbenk. Kanskje jeg skal sjekke ut Ultras hjemmelagede middager :forvirret: - eller så håper jeg at de har noen av disse inne.

Skrevet

Biff med fløtegratinerte poteter, forskjellige grønnsaker, champignonstuing, friterte løkringer og grønnpeppersaus.

Skrevet

Stekt småørret med poteter og smør. Ikke så fancy, men godt.

Skrevet

Fullkornspaghetti bolognese med masse revet parmesan.

For en gangs skyld er vi flinke og lager dobbel porsjon saus mens vi først er i gang - sånn at halvparten kan fryses ned til en travel dag. :)

Skrevet

Hehe, så flink burde jeg også ha vært de siste ukene. Vi endte opp med indisk ferdigmat fra Saritas, og siden mannen var så sulten kjøpte vi tre porsjoner selv om vi bare var to som skulle spise. Maten var helt akseptabel, men ikke fantastisk på noen måte. Min lokale indiske restaurant (og jeg selv! :sjarmor: ) lager mat som er mye bedre.

Skrevet

Pai med purre, spinat, chèvre og valnøtter, og med grov spelt og kesam i bunnen. Tilbehør blir blandet grønn salat med cherrytomater, og kanskje litt vin? Vi får se. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...