Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det foliebakt torskefilet med poteter, grønnsaker og aïoli. Resten av gårdagens nydelige eplepai til dessert.

Skrevet

Resten av "cassoulet"en fra i går, tilsatt kokte gulrøtter og gratinert i ovnen. Bruschetta og grønn salat med spirer til. I går ble det appelsinkake av bitre appelsiner med sjokoladesaus i stedet for sjokolademousse med appelsinsaus, så da skal vi ha det til dessert i dag også.

Skrevet

Fullkornsspaghetti med brokkoli, middelhavsansjos, pinjekjerner og parmesan.

Skrevet

Fullkornspasta med torsk og tomatsaus med nøtter. Nammi:)

Skrevet

Hjemmelagd gul ertesuppe og pannekaker

Skrevet

Spansk gryte fra Toro med kylling.

Gjest Fruktfat
Skrevet

torsk med løk, snackpaprika, purre, erter og hermetiske tomater.

Skrevet (endret)

Bytter litt om på dagene siden vi må ha rask middag i morgen, så i dag blir det kylling kiev med ovnsbakte grønnsaker og hvitløkspotetmos.

Endret av Arkana
Gjest Marie81
Skrevet

Enkel ha-med-middag (jobber) : grovt pitabrød med ovnsbakt kylling + salat.

Skrevet

røykt torsk med hvit saus, poteter og gulerøtter ;)

Skrevet

Fransk fiskegrateng og raspet gulrot.

Skrevet

Blandet grønn salat med bacon, avokado, cherrytomater, rødløk, feta og valnøtter. Surdeigsbrød ved siden av.

Skrevet

Havregrøt... Måtte bruke opp litt melk og hadde ikke tålmodighet til f.eks. pannekaker. :ler:

Skrevet

Kyllingfilet m. fersk pasta, chili, pinjekjerner, sjalotløk, paprika, hvitløk. Litt sitron, sukker, fersk koriander, etc..godt!

Skrevet

Jeg skulle ha finnbiff (er det ikke sånn det skrives?) til middag i dag. Kjøpte den i går, den 29. I dag oppdaget jeg at siste forbruksdag var ... 29. Men jeg spiste den likevel til middag i dag ... enda jeg er ateist sitter den lutherske lærdom om ikke å kaste mat veldig, veldig dypt. "Heller syk enn å kaste mat" burde vært mitt valgspråk :overrasket:

Kan ikke si den var veldig god, tenkte bare på at nå blir jeg syk, nå blir jeg syk. Håper jeg lever i morgen ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...