Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stekt fisk med gulrot- og kålrabistappe, gratinerte rester av pastaen fra i går.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nattblomst
Skrevet

Kremet blomkålsuppe med biter av blomkål og røkt kalkunkjøttpølse, ferske osteboller ved siden av.

Skrevet

Stekt kyllingfilet med rødbetepletter og råstekte grønnsaker (og en eller annen saus, må tenke litt mer på det).

Skrevet

Idag serverer jeg fersk torsk og rogn med poteter og flatbrød.

Det er jo bare helt sykt godt!!

Skrevet

Kyllinglår marinert i mangochutney og lime. Basmatiris og stekt kål til.

Skrevet

Fiskegrateng med klassisk tilbehør, men siden jeg tok ut fisken for 5 minutter siden, skal jeg lage en liten forrett/ venterett med dip oig grønnsaker.

Skrevet

Fiskesuppe og grove rundstykker.

Skrevet

Grønnsaksuppe. (fra bunn av. *stolt :ler: )

Skrevet

Vi hadde en del grønnsaker som måtte brukes opp, så jeg laget en italienskinpirert (eller franskinspirert? - vet da søren jeg) suppe med bacon, løk, hvitløk, gulrot, paprika og squash i små terninger, hermetiske tomater, grønnsakskraft, hermetiske hvite bønner, stelline (bittesmå pastastjerner), tørket oregano og frisk persille, og med høvlet parmesan på toppen. Vi hadde ristet grovbrød til.

Skrevet (endret)

Osteshnitzel med salat og pommes frites.

Endret av Fairy
Skrevet

Sør-Afrikansk fiskecurry med auberginer. Pilaffris og spinatraita til.

Skrevet

I dag skal vi ha hjemmelaget fiskegrateng med erter, gulrøtter, kokte poteter og smeltet smør.

Skrevet

Ytrefilet av svin, stekt champignon, fullkornspasta, ovnsstekte grønnsaker (søtpotet, gulrøtter og rødløk) og litt bernaisesaus til.

Gjest Mayamor
Skrevet

Fiskeboller og scampi i hvit saus med kokt potet og amerikansk grønnsaksblanding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...