Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Omelett med bacon, squash, purre og feta. Blandet grønn salat med tomater.

Vi byttet om på mandags- og tirsdagsmenyen, så i går ble det i stedet fullkornsspaghetti med tomat, grillet aubergine, kalamataoliven og parmesan, og så ta vi omelett og salat i dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

Røykt blåkveite med hvit saus, sprøstekt bacon, kokt gulrot og melne poteter.

Skrevet

Rester fra en tidligere fiskegryte som var utrolig god -fiskegryte med safran og sitron og diverse grønnsaker.

Skrevet

I dag er det Valentine's Day, så vi skal ut og spise. :hjerte:

Skrevet

Kjæresten min skal lage overraskelsesmiddag! :) Og så har vi en flaske Lanson champagne i kjøleskapet som jeg regner med blir drukket opp i løpet av kvelden.

Skrevet
Samme her. :hjerte:

det får vi desverre ikke gjort for mannen skal jobbe til kl 22...

men vi får ta det igjen til fredag når vi sakl ut på ultralyd så får vi kost oss litt i tillegg......

Skrevet

Ovnsbakte rødbeter med chevre. Kanskje en nakkekotelett til.

Skrevet (endret)

I dag skal jeg og mannen ut å spise, blir vel biff eller kinamat. feirer litt valentine og bursdag ;)

Endret av linky
Skrevet

Etter sen jobbing for andre kveld på rad spiste vi ute på vei hjem (nei, ikke i anledning Valentinsdagen - det var kun et "uheldig" sammentreff).

Det ble - som så ofte - fisk: Sprøstekt uer, kokte poteter, tomatisert (?) smørsaus og ulike grønnsaker, blant annet en hvitvinskokt fennikel som jeg tror jeg må forsøke å lage selv en gang, da den var det beste på tallerkenen. :)

Skrevet

I dag skal vi ha pitabrød fylt med stekt, krydret kylling, salat, grønnsaker og salsa.

Skrevet

Stekt ryggfilet av brosme, sitronbåter, gulrotpuré med frisk ingefær og brun basmatiris med hakket persille, rødløk og sennepsvinaigrette.

Skrevet

Idag skal jeg lage pastasalat med indrefilet av svin.

Skrevet

Salat med fullkornspasta og marinerte kyllingbiter. Rød pesto og hvitløksbaguetter ved siden av.

Skrevet

Vi skal på indisk restaurant, og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å bestille en kjempegod dal med masse koriander som jeg har spist mange ganger før. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...