Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal ut og spise i dag, tror det blir Mexicansk salat på meg *nam,nam*

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktfat
Skrevet

grillet kylling, hvitløksbaguetter og paprikapotetgull :sjarmor: (JA, selvfølgelig er det middag!)

Gjest Marie81
Skrevet

Foliebakt kylling med ris, brokoli og hvitløl/parika-saus :)

Skrevet

Den planlagte pølse og potetmos-middagen blir utsatt, for vi er invitert på kalvestek hos min bror i stedet.

Skrevet

Ovnsstekte kyllinglår marinert i hvitløk og sitron, potet/selleripuré, aspargesbønner med ramsløk og ovnstørkede tomater med oregano.

Skrevet (endret)

Jordskokksuppe (resten av puréen fra i går, men spedd ut litt samt tilsatt parmesan) til forrett, og en slags cassoulet, men med bacon, chorizo og vårkyllinglår i stedet for and osv., til hovedrett. Bruschetta eller poteter stekt i andefett til. Salat (babyspinat, mâche, ruccola og diverse spirer). Sjokolademousse og saus av bitre appelsiner og Grand Marnier til dessert.

edit: skriveleif

Endret av bada
Skrevet

Broren min kommer som vanlig på søndagsmiddag, og han har "bestilt" hjemmelagede hamburgere med salat og ovnsbakte potetbåter. Og så skal jeg bake eplepai som serveres varm med vaniljeiskrem.

Skrevet

Rester fra igår, dvs. gratinert kylling/pastagryte..

Skrevet

I dag blir det nok laks og pasta i fløtesaus, med sitronpepper og vårløk.

mmm....

Skrevet

Svinestek, surkål og poteter. Og rørte tyttebær.

Riskrem og rød saus til dessert.

Gjest grønnsåpe
Skrevet

Vi skal ha pannekaker! :smilbla: Kjempelenge siden jeg har spist det nå! :) gleder meg masse

Skrevet

Det står ei svinesteik i ovenen og koser seg.

Svinesteik av bog da, det var det de hadde på butikken. Kanskje jeg endag skjønner at de store fryserboksen vi har stående i kjelleren fakrsik kan inneholde den typen ting, slik at vi faktsik kan kjøpe inn slike ting (gjerne på tilbud ) og bare HA i fryseren, heller en å jakte på butikken lørdags formiddag....

Men uansett skal det nok bli godt :)

Med poteter og gulrot og hjemmelaget saus, og brokkoli (ehh, DET synes ikke jeg er noe godt da, men vi har det også, til den som liker (og litt til meg for å prøve å lære meg å like det... sunt er det i alle fall)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...