Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lasagne med salat og rundstykker.

Ikke hjemmelaget, men Knorr.

Funker i en travel hverdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir speltspaghetti med tunfiskpasta og pinjekjerner; jeg laget en stor porsjon tunfiskpasta i går, og ikke alt blir nok brukt til pålegg. :)

Skrevet (endret)

Vært hos mamma&pappa og spist kjøttkaker i brun saus med poteter og stua kål :sikle:

Endret av Lamadama
Skrevet
Tunfiskpasta?  Hvordan lager du det?

Nå er det ikke "pasta" som i spaghetti, men som i "mos". ;) Uansett, jeg tar tunfisk i vann (avrent), kapers, parmesan, pepper og olivenolje, og kjører i mikser til det blir en glatt mos. Perfekt til brød, men også til spaghetti. I stedet for kapers funker det også med for eksempel oliven, eller soltørkede tomater.

Skrevet

Idag blir det kinesiskinspirert med kylling i sterk sur-søt saus, woket spinat med hvitløk og jasminris.

Skrevet

I dag blir det kneip med hvitost og servelat, eller kanskje noe hermetikk jeg har stående. Jeg får ikke stipendet før i morgen. :D

Skrevet

Ovnsbakt ørretfilet med sitronskiver. Servert med matyoghurt og lun salat av Puy-linser, tomater, rødløk, bladpersille og sennepsvinaigrette.

Skrevet

Løvstek og pommes frites til Sambo og meg, Pasta di Parma til Prinsessa.

Skrevet

I dag lager vi fiskekaker av fersk sei og lyr. Tilbehør blir kokte poteter og kålrabistappe. :)

Skrevet

Enten kyllingsuppe, eller en pastarett med kylling og steinsopp.

Kjæresten min fant noen fine på tirsdag, og de må spises i dag, eller så må jeg tørke dem.

Gjest Gjest_elisabeth_*
Skrevet

Fårikål står på menyen i dag :sikle: Jippi! det er snart ett år siden sist.

Gjest Fruktfat
Skrevet
I dag lager vi fiskekaker av fersk sei og lyr. Tilbehør blir kokte poteter og kålrabistappe. :)

det hørtes godt ut!

her blir det enten lapskaus eller lasagne.

Skrevet

Stekt kyllingfilet med hjemmelaget ratatouille og couscous.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...