Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ut og spise libanesisk mat idag. Gleder meg masse...

Skrevet

Hele familien har vært på handletur i dag, og alle utenom meg spiste McDonalds.

Klarte fint å stå imot jeg, :ler: og har kjøpt en Dr Oetkers pizza m. mozzarella som jeg skal kose meg med i kveld i stedet. Ja, jeg må sikkert dele med de andre.

Skrevet

Glemte logge meg inn jeg.. :sjenert:

Jeg er den 'sunne' gjesten over som ikke vil ha McD. (Akkurat som om pizza er bedre..)

Da spiser jeg heller loff. :sjarmor:

Skrevet

I dag spiste jeg stekt grillpølse med kålrotmos, soppstuing, fersk rosenkål og brun saus m/sennep, sennepsfrø og sjalottløk.

Skrevet

Kyllinglår stekt i form med poteter, hele sjalottløk, rød paprika, squash, hvitløk, oregano og sitron. Servert med tzatziki og resten av rødvinen fra fredag.

Dessuten blir det dessert: Ovnsbakte plommer (Mallard og Victoria) smaksatt med kanelstang og en skvett cognac - og servert varme med vaniljeis. :)

Skrevet

Mannen har ønsket finnbiff, så snill som jeg er, skal jeg lage det. Tilbehør blir potetmos smakssatt med masse timian, og gulrøtter, blomkål og brokkoli. :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

I dag blir det gammeldags norsk husmannskost. Skal lage oksesmåsteik i brunsaus med grønn ertestuing til. Det er mange år siden jeg har spist det. Kjente lukta av det ute en dag og fikk så lyst på det.

Skrevet

I dag blir det kylling-kjøttpudding. hjemmelaget. med fullkorn pasta og salat.

Skrevet

Får-i-kål til middag, hjemmelaget eplepai med vaniljeiskrem til dessert.

Skrevet

Wok med svinekjøtt og nudler.

Riskrem til dessert (etter at sambo laget grøt, og ikke heelt har oversikt over hvor mye vi spiser. ;) )

Skrevet

Fredag: Grillet kyllingfilet på Big Horn Steak House

Lørdag: Pestomarinert kalkunfilet på grønnsaksseng

I dag har jeg litt dårlig råd og dårlig fantasi: Fiskegrateng :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...