Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I dag tester jeg ut sparreibs laget inne, har ikke fått tatt vår åpningen av grillhuset ennå. Fant ribs til 39 kr kg. Jeg har alltid bare laget på smokeren ute, nå ligger dem å koker i cola, og tar dem i ovnen med hjemmelaget BBQ saus senere i dag. Tenker å ha ovnsbakt båtpoteter og salat til :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er jeg invitert bort, og ryktene sa noe om hjemmelagde burgere med ditto brød og fries. Det må jo bare bli godt :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (1 time siden):

I dag er jeg invitert bort, og ryktene sa noe om hjemmelagde burgere med ditto brød og fries. Det må jo bare bli godt :)

Det høres helt fantastisk ut :spise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fufu skrev (På 21.5.2021 den 9.06):

Tok nettopp ut fiskeboller fra fryseren, så det blir stekte fiskeboller etter denne oppskriften: Stekte fiskeboller i tomatsaus - (bymariahaugland.com)

Jeg fikk litt inspirasjon over meg i går, så delte fiskebollene i to, blandet et glass salsa med noen dl fløte og litt melk og hadde dette sammen brokkoli, rødløk og finhakket hvitløk i ildfast form. Bakte dette og det ble ikke så verst! Serverte med røstipoteter fra air fryeren.

Har rester igjen fra i går, så tenkte å spise opp dem og muligens blir det en ferdigpizza i kveld, Ristorante pizza pollo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elien skrev (4 timer siden):

I dag tester jeg ut sparreibs laget inne, har ikke fått tatt vår åpningen av grillhuset ennå. Fant ribs til 39 kr kg. Jeg har alltid bare laget på smokeren ute, nå ligger dem å koker i cola, og tar dem i ovnen med hjemmelaget BBQ saus senere i dag. Tenker å ha ovnsbakt båtpoteter og salat til :) 

Nam😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapas I solskinnet.

Biff pølser i biter, aioli, artisjokk, flere typer oliven, brie, feta, chorizo og paprika. Prøver meg på lavkarbo men må jo kose seg.

Anonymkode: 44834...81d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag og bondens marked! I dag blir det denne lekkerbisken: https://cooking.nytimes.com/recipes/1022246-grilled-merguez-and-onions-with-mint-lemon-couscous med paprika (rød, gul, grønn) og granateplekjerner - et fyrverkeri av farger og smaker på tallerkenen! 

Desserten kommer fra min lokale iskremdealer - rabarbrasorbet! Å herreverden som jeg gleder meg. Vurderer sågar å iføre mitt skummetmelk-hvite legeme i en sommerkjole. Det er jo tross alt lørdag og sola skinner!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det diverse danske smørbrød. Med røkt ål, eggerøre, roastbiff med remulade og sprøstekt løk og saint albray ost. Øl og akevitt til. Gleder meg til middag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (18 timer siden):

Takk! 

Pølse med gugge?

Anonymkode: 9fb79...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Pølse med gugge?

Anonymkode: 9fb79...78f

Ikke på det bilde, det var bare et jeg fant. Jobber med saken, å få et bilde med gugge og 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Ostesnitzel. poteter, brokkoli og blomkål. Litt usikker på hvilken saus jeg skal ha til 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MarianneE skrev (10 timer siden):

Søndagstaco på oss i dag. Den er veldig lik fredagstacoen.

Det blir det her også. Med svin som koser seg i marinade ☺️ (glemte å ta opp kyllingen igår) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...