Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Gratinerte kjøttboller i tomatsaus, potetmos til. Oppskriften fant jeg Trines Matblogg ukesmeny for uke 21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag blir det en diger burger (170 gr) i pitabrød med salat, bifftomat, syltet rødlløk, ost og gugge i :) 

Endret av elien
skriveleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (22 timer siden):

Gratinerte kjøttboller i tomatsaus, potetmos til. Oppskriften fant jeg Trines Matblogg ukesmeny for uke 21

Rester i dag. 😊 Det var forresten skikkelig godt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det Lofoten fylte torsk med kremet sitron og persille, med nypoteter, revet gulrot, smeltet smør og remulade. Gleder meg :)  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det fiskesuppe og iskald øl på uteservering i Oslo. Helt nydelig at verden åpner opp igjen endelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizza a la glutenfri og hjemmelaget. Creme fraiche på, chorizo, pepperoni og bacon. Tror jeg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Innsikten

I går ble det risotto. I dag vet jeg ikke enda... se hva jeg orket. Er helt slått ut av feber, sår hals og hodepine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det koreansk her igjen. Syltet daikon/rettish i går, så den er klar i dag. Koreansk fried chicken (men vi bruker kyllinglår file, hen yngste her er ikke så glad i kylling med ben i ), i tillegg til syltet daikon så kommer vi til å ha ris også til :) 

 

 https://www.maangchi.com/recipe/yangnyeom-tongdak?fbclid=IwAR0mCjYbNRb0RWs4pi6W8FLJQ-ajoXzCmCLBBD7CqM3oVoIxj7ymtj_zf7c

Endret av elien
la til noe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (2 timer siden):

I dag blir det koreansk her igjen. Syltet daikon/rettish i går, så den er klar i dag. Koreansk fried chicken (men vi bruker kyllinglår file, hen yngste her er ikke så glad i kylling med ben i ), i tillegg til syltet daikon så kommer vi til å ha ris også til :) 

 

 https://www.maangchi.com/recipe/yangnyeom-tongdak?fbclid=IwAR0mCjYbNRb0RWs4pi6W8FLJQ-ajoXzCmCLBBD7CqM3oVoIxj7ymtj_zf7c

Det var hot, men utrolig godt. Å den sylta daikon/rettish var veldig god til den sterke kyllingen 

28mai1.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...