Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sommerkoteletter og rester av gårsdagens potetsalat 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mye vårrull igjen fra i går, så det blir det i dag også :) 

• Liker 2
Skrevet

Sambal oelek laks med salat & limebåter. 

• Liker 1
Skrevet

Asparges, nypoteter, og hollandaise-saus. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg bakte brød i dag, så det ble brødskiver med makrell i tomat. Ikke akkurat middag-middag, men utrolig godt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fullkornsspaghetti med bacon, hvitløk, salvie, strimlet sommerkål, hakket persille + revet sitronskall, ristede pinjekjerner og parmesandryss. Inspirert av en Jamie Oliver-oppskrift, fra en av de første bøkene hans.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 3
Skrevet

Ungen og venninna får pølser og potetmos. Husets Herre og jeg spiser Spaghetti med kjøttdeig og hjemmelaget tomatsaus 

• Liker 2
Skrevet

Blir enkel middag, som det ofte blir når jeg spiser alene. Jeg har laks igjen fra gårsdagens middag. Serverer den med en avokado delt i biter blandet med finkuttet paprika og rødløk og saften og zesten av en halv sitron. Noen rundstykker med smør på ved siden av.

• Liker 1
Skrevet

Hamburger i dag, burger ifra Alberts (Idsø) kjempegod, cheddar, salat, Broken Taco Pickeld Løk (like god som hjemmelaget, blir gjenkjøp av den, halv pris på Meny), sylteagurg, gugge (Heston Bleumental sin hamburgerdressing) i et smørristet brioce brød :) 

• Liker 2
Skrevet

Fiskepinner med ris og en dæsj sweet chilisaus og litt soyasaus på risen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skinnstekt torskerygg, ovnsstekte sprø mandelpotetbåter, ertepuré og tartarsaus av en rest hjemmelaget majones igjen fra 17. mai. Med friskpresset sitron over fisken, selvsagt. :spise: 

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 3
Skrevet

I dag ble det sashimi av frøyalaks med sesamfrø, soyasaus, avokado og mango. 

• Liker 1
Gjest Innsikten
Skrevet

I dag ble det pølser, som vi egentlig skulle spise på 17.mai. 

Skrevet

Ostesmørbrød før bursdagsfeiring av nevø

• Liker 2
Skrevet

Skal lage en enkel salat straks. Hjertesalat, roastbeef, chèvre, cherrytomater, rød løk. Dressing av olivenolje, balsamico, dijonsennep, salt og pepper. Loff til.

• Liker 1
Skrevet

En merkelig kombo i dag, siste rest av vårrull og pølselapskaus fra fryså. Å tenker til MGP i kveld så fyrer jeg opp FranskHotdogbrød med gode pølser i, og gugge i bunn :) 

• Liker 2
Skrevet

Spagetti carbonara

• Liker 3
Skrevet
MissStiles skrev (34 minutter siden):

Spagetti carbonara

Å. det er godt, kjenner at det snart er på tide at jeg må ha det til middag :tommelopp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...