Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bakte brød i dag, så det ble brødskiver med makrell i tomat. Ikke akkurat middag-middag, men utrolig godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullkornsspaghetti med bacon, hvitløk, salvie, strimlet sommerkål, hakket persille + revet sitronskall, ristede pinjekjerner og parmesandryss. Inspirert av en Jamie Oliver-oppskrift, fra en av de første bøkene hans.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ungen og venninna får pølser og potetmos. Husets Herre og jeg spiser Spaghetti med kjøttdeig og hjemmelaget tomatsaus 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir enkel middag, som det ofte blir når jeg spiser alene. Jeg har laks igjen fra gårsdagens middag. Serverer den med en avokado delt i biter blandet med finkuttet paprika og rødløk og saften og zesten av en halv sitron. Noen rundstykker med smør på ved siden av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamburger i dag, burger ifra Alberts (Idsø) kjempegod, cheddar, salat, Broken Taco Pickeld Løk (like god som hjemmelaget, blir gjenkjøp av den, halv pris på Meny), sylteagurg, gugge (Heston Bleumental sin hamburgerdressing) i et smørristet brioce brød :) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnstekt torskerygg, ovnsstekte sprø mandelpotetbåter, ertepuré og tartarsaus av en rest hjemmelaget majones igjen fra 17. mai. Med friskpresset sitron over fisken, selvsagt. :spise: 

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skal lage en enkel salat straks. Hjertesalat, roastbeef, chèvre, cherrytomater, rød løk. Dressing av olivenolje, balsamico, dijonsennep, salt og pepper. Loff til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En merkelig kombo i dag, siste rest av vårrull og pølselapskaus fra fryså. Å tenker til MGP i kveld så fyrer jeg opp FranskHotdogbrød med gode pølser i, og gugge i bunn :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (34 minutter siden):

Spagetti carbonara

Å. det er godt, kjenner at det snart er på tide at jeg må ha det til middag :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...