Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

senmiddag, Lofoten fiske burger i smørristet brioche ham.brød meg remulade og masse sprø løk, å en liten dasj ketshup :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

I dag blir det pita med kyllingstrimler med salat, paprika, vårløk, mais og creme fraiche blandet med tacokrydder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza! Spiser det veldig sjeldent, men i dag følte jeg for det. Italiensk hjemmelaget, alt fra bunnen av, til og med sausen. Med chorizo, paprika, ananas og et dryss av ruccola på toppen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fylte pasta med rask crème fraiche saus og litt grønnsaker ala det vi har kjøleskapet på toppen. Mest sannsynlig noe vårløk/paprika /spinat. Italienske flatbrød og smør ved siden av 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en ribbe i fryseren så da ble det asiatiskinspirert ribbe med mye vårløk. Ris og sweet chilisaus til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gjøre det enkelt i dag, så derfor ble det ostesmørbrød tidligere i dag og ostegrill m bacon rundt nå.....satser  på litt mer energi i morgen :)  

Endret av elien
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal steke pizzabunn, smøre på kremost ( m. bacon ), ha på skinke, masse reddikskiver, agurkskiver, spinat og litt finstrimlet hjertesalat. Veldig rar og enkel pizza. Og veldig godt faktisk 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butterdeig paier med krydderkremost, revet bogskinke, løk og paprika skal ha litt salat til. Første gang jeg lager dette, så er litt spent på hvordan det blir :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...