Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (17 timer siden):

Pannekaker med fenalår. :spise:

Med fenalår? Har du det ved siden av da ell?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon said:

Med fenalår? Har du det ved siden av da ell?

Jeg brukte fenalår i stedet for bacon. Jeg hadde ikke bacon og ønsket noe salt kjøtt til pannekakene så erstattet baconet med fenalår som jeg hadde i kjøleskapet. Brukte fenalår som pålegg i pannekakene. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Jeg brukte fenalår i stedet for bacon. Jeg hadde ikke bacon og ønsket noe salt kjøtt til pannekakene så erstattet baconet med fenalår som jeg hadde i kjøleskapet. Brukte fenalår som pålegg i pannekakene. 

Fenalår er jo kjempe godt da. Sikkert godt til pannekaker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Daryl Dixon said:

Fenalår er jo kjempe godt da. Sikkert godt til pannekaker!

Enig, det var supergodt! :spise:

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (36 minutter siden):

I dag blir det take away, sushi! Det er lenge siden. 

Å, det er så godt! 

 

Her har jeg vært innom en lokal slakterbutikk og kjøpt rå, grove håndlagde bratwurst. Spises med potetmos 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det forskjellige smørbrød med rester av godt brød, pålegg og grønnsaker. Smørbrød med salat, reker og avokado, brieost og karbonader med løkkompott. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag (øhm i går, 15.04) ble det kyllingfilet med digge krydder. Stekt i panne med masse gul løk, tomater og hvitløk. Hadde parmesan og grønn pesto  over ved servering. Namnam!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage et slags kjlttbrød hvor jeg flater ut kjøttdeig på bakepapir. Blander kjøttdeigen med to egg, brødrasp og salt og pepper. Og så legger jeg osteterninger på deigen og ruller den sammen. Bruker bakepapiret for å få rullet den. Så surrer jeg bacon rundt brødet og steker det. 

Jeg vet bare ikke helt hva jeg skal ha til. Det blir muligens spaghetti

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoWhat? skrev (1 time siden):

Jeg skal lage et slags kjlttbrød hvor jeg flater ut kjøttdeig på bakepapir. Blander kjøttdeigen med to egg, brødrasp og salt og pepper. Og så legger jeg osteterninger på deigen og ruller den sammen. Bruker bakepapiret for å få rullet den. Så surrer jeg bacon rundt brødet og steker det. 

Jeg vet bare ikke helt hva jeg skal ha til. Det blir muligens spaghetti

Det der lager jeg og noen ganger, og smører godt med BBQsaus før den rulles sammen.

 

Her i huset blir det rester av tacosuppe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (1 minutt siden):

Det der lager jeg og noen ganger, og smører godt med BBQsaus før den rulles sammen.

 

Her i huset blir det rester av tacosuppe

God idé. Det er godt!  Blir  forresten pommes frites til 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer min søster, og vi skal kose oss med svinestek (ferdige rester fra tidligere) med rødkål, brokkoli, potetstappe, saus og litt tyttebær til :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag skal vi grille. Maiskolber, spareribs, og elgburgere. Asparges og hjemmelaget potetsalat som tilbehør. Gleder meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal steke poteter, løk, asparges, sopp og litt bacon og ha det på brødskive med et speilegg på toppen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco med Guacamole, sitron, paprika (røkt & urøkt), hvitløk, chili & olivenolje marinert kylling, skulle vært mangosalsa men glemte vist å skrive mangoen opp på handlelista så da blir det tomatsalsa, paprika, nachochips med chili, fetaost med chili og muligens andra grønnsaker jeg burte få brukt som vårløk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...