Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Athena79

I dag blir det kyllinglår, pomfri og en salat blanding. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SoWhat?

Tenkte det beste var salat i dag, men etter å ha lest spekesild i en tråd, har det sittet i hodet et par dager. Så da kjøpte jeg det. Måten jeg gjør det på er å smøre smør på et stk flatbrød og legge et oppå. Da knekker det ikke når jeg legger på resten : spekesspekesild, potetskiver, løkringer og rødbetskiver. Å, nam, jeg ser fram til middag 

Egentlig en sunn rett det også. Og så godt! 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Innsikten

Enda en superstressende uke med hjemmekontor,  hjemneskole og stengte barnehager :( Så her gjør vi det kjempe enkelt: 

Fiskegrateng (ferdig kjøpt) med raspet gulrot, smør og kokte poteter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hut

I dag blir det pølsegrateng med makaroni, hvit saus og masse grønnsaksrester. Toppes med rester av mozzarellaost. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brunhilde

Jeg hadde faktisk hjemmelaget kjøttsuppe i fryseboksen, så det blir dagens middag. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

SVK

Pitabrød med fenalår og tomat. 

Endret av SVK
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ugresset

Krydra kyllingkjøttdeig gratinert i ovn med en svær salat ved siden av. Blir enkelt i dag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Fullkornsspaghetti i sterk tomatsaus med chili, oregano, ovnsstekt paprika, oliven (grønne og kalamata), og litt oppsmuldret feta på toppen.

Anonymkode: ad006...80d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
elien

Rester av oksegryten fra i går med FirstPrice sandwichbaguett til og senere Lofoten Skrei burger i hamburgerbrød med remulade (Jakobs utvalgte remulade, fantastisk god) og sprø løk :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr. Ops

Kjøttkaker i brun saus, tyttebær og dampet kål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SoWhat?

Skal ha salat med ørret i dag. Har i hjertesalat i tynne strimler, minst fire tomater skåret i båter, agurkbiter og fetaost. Masse sitronsaft over, salt og pepper. Blander inn ca 1dl kokt makaroni. Tror jeg må ha litt rømme ved siden av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

MarianneE

Sommerkoteletter, en form for pommes frites (pommes crisp?) Og kokt brokkoli

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hut

I dag blir det grillet laks med teryakisaus og sesamfrø. Mango, asparges og villris til. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brunhilde

Jeg husket plutselig at jeg hadde noen baconskiver i kjøleskapet, så da ble det en omelett med bacon, purre og ost. Jeg var virkelig sulten, så det smakte skikkelig godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena79

Spaghetti og kjøttdeig, Mutti pastasaus med parmesan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...