Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte det beste var salat i dag, men etter å ha lest spekesild i en tråd, har det sittet i hodet et par dager. Så da kjøpte jeg det. Måten jeg gjør det på er å smøre smør på et stk flatbrød og legge et oppå. Da knekker det ikke når jeg legger på resten : spekesspekesild, potetskiver, løkringer og rødbetskiver. Å, nam, jeg ser fram til middag 

Egentlig en sunn rett det også. Og så godt! 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Innsikten

Enda en superstressende uke med hjemmekontor,  hjemneskole og stengte barnehager :( Så her gjør vi det kjempe enkelt: 

Fiskegrateng (ferdig kjøpt) med raspet gulrot, smør og kokte poteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det pølsegrateng med makaroni, hvit saus og masse grønnsaksrester. Toppes med rester av mozzarellaost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk hjemmelaget kjøttsuppe i fryseboksen, så det blir dagens middag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krydra kyllingkjøttdeig gratinert i ovn med en svær salat ved siden av. Blir enkelt i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullkornsspaghetti i sterk tomatsaus med chili, oregano, ovnsstekt paprika, oliven (grønne og kalamata), og litt oppsmuldret feta på toppen.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rester av oksegryten fra i går med FirstPrice sandwichbaguett til og senere Lofoten Skrei burger i hamburgerbrød med remulade (Jakobs utvalgte remulade, fantastisk god) og sprø løk :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha salat med ørret i dag. Har i hjertesalat i tynne strimler, minst fire tomater skåret i båter, agurkbiter og fetaost. Masse sitronsaft over, salt og pepper. Blander inn ca 1dl kokt makaroni. Tror jeg må ha litt rømme ved siden av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg husket plutselig at jeg hadde noen baconskiver i kjøleskapet, så da ble det en omelett med bacon, purre og ost. Jeg var virkelig sulten, så det smakte skikkelig godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...