Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Kyllingsalat i dag, enkelt og greit..

Blir nok mer tyngre utover i påsken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hvemsomhelst

Jeg er egentlig fiskespiser.  Liker veldig godt fisk og skalldyr.

For et par dager siden falt jeg for fristelsen til å lage lammestek.  Noe jeg ikke er vant til.  Ja jo, kokkelerte og laget både stek, rotmos og saus.  Mosen og sausen ble godt, kjøtt ok.  Men det var ikke noen "høydare"

påskeaften blir det sushi som festmiddag her hos meg. I dag har jeg kjøpt et nett med blåskjell, nan nam.

CF6E1315-070B-4B9C-A102-B07366328F0B.jpeg

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttkaker med soppstuing , saus og poteter i dag 

Med en klædd tyttebærsyltetøy 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det blir noe i jerngryta i dag. Helkokt kylling tar ca 3 timer og da detter kjøttet fra beina og brystet er så mørt det kan få blitt. Jepp, det må bli det. 

Hva jeg skal ha til er heller uvisst. Mulig jeg krydrer med hjemmelaget tacokrydder og får pulled chicken taco 👌 Da blir det standard taco tilbehør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillpølser av typen chorizo. Brioche-pølsebrød, sprøstekt løk og gugge(ketchup, sennep og majones) som tilbehør. :spise: 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (33 minutter siden):

Grillpølser av typen chorizo. Brioche-pølsebrød, sprøstekt løk og gugge(ketchup, sennep og majones) som tilbehør. :spise: 

Då er vi vel gugge-kamerater :kristin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme tilberet (ikke hjemmelaget, Menys angusburger) hamburger i brioce-brød, hjertesalat, tomat, sylteagurk, rødløk, ost og gugge :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Grillpølser av typen chorizo. Brioche-pølsebrød, sprøstekt løk og gugge(ketchup, sennep og majones) som tilbehør. :spise: 

Hva er gugge?

elien skrev (1 time siden):

Hjemme tilberet (ikke hjemmelaget, Menys angusburger) hamburger i brioce-brød, hjertesalat, tomat, sylteagurk, rødløk, ost og gugge :) 

 

Anonymkode: 2972a...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er gugge?

 

Anonymkode: 2972a...ed8

Det er opprinnelig en hamburger dressing av Heston Blumental. Lik mende av maiones, senep og ketsjup. Kaller det bare gugge, noe mine barn ga det navnet. Sånn: "Du  å den guggå", etter de sa det så var det gjort 😎

Jeg bruker det både til pølser og burger :spise:

Endret av elien
la til noe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (32 minutter siden):

Det er opprinnelig en hamburger dressing av Heston Blumental. Lik mende av maiones, senep og ketsjup. Kaller det bare gugge, noe mine barn ga det navnet. Sånn: "Du  å den guggå", etter de sa det så var det gjort 😎

Jeg bruker det både til pølser og burger :spise:

Takk for svar. :)

Anonymkode: 2972a...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (17 timer siden):

Grillpølser av typen chorizo. Brioche-pølsebrød, sprøstekt løk og gugge(ketchup, sennep og majones) som tilbehør. :spise: 

Denne gugga... Hva slags type sennep bruker dere? Vanlig type Idun eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg bort å få servert smörgåstårta til lunsj, så tviler på at det blir noe middag i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (1 time siden):

Denne gugga... Hva slags type sennep bruker dere? Vanlig type Idun eller noe annet?

Det må helst være Dijon, jeg bruker den orginale Maiile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...