Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Pitabrød med smeltet cheddar, gugge(blanding av majones, sennep og ketchup) og sprøstekt løk. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SoWhat? skrev (6 timer siden):

Skal ha salat med ørret i dag. Har i hjertesalat i tynne strimler, minst fire tomater skåret i båter, agurkbiter og fetaost. Masse sitronsaft over, salt og pepper. Blander inn ca 1dl kokt makaroni. Tror jeg må ha litt rømme ved siden av.

:spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølser, potestappe og coleslaw.  Kålen og potetene har en kollega av meg dumpstret. Har potet og kål nok for lange tider, sykt hvor mye mat som kastes. 

 

Anonymkode: 1a36b...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løksuppe med gul løk, purreløk og hvitløk. Surrer alt i olje og har oppi en skje timian. Fyller på med kjøttkraft og en dl følte etterhvert. Moser i blender og puttet krutonger oppi når en serverer. NAM

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingsalat i dag..

Ofte litt tyngre mat i helga, så greit med en salat på torsdag 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel makaroniform med Dolmio AlForno saus, løk og pølser i og ost og pankosmuler på toppen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det restetapas etter påsken. Foccacia, gode oster, spekeskinke, røkelaks, noen reker, eggerøre og en salat med grønnsaksrester og appelsin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle moderere meg etter påsken, men fikk sååå lyst på pølser. Så det blir lett rista hvitt brød med godt stekte middagspølser med mye småhakket rå løk, aioli, sennep og ketchup. Tror jeg tar en med rekesalat på i tillegg 😎 dvs jeg bare blander reker i aiolien. Sånn. Nok en legg-på-deg-en-kilo-"middag"

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en pizzabunn i fryseboksen, dessverre ikke hjemmelaget, men den duger med det jeg har, som er tomatsaus, bacon, chorizo, tomat og oliven. Det kan fort bli en grei fredagsmiddag av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brunhilde skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde en pizzabunn i fryseboksen, dessverre ikke hjemmelaget, men den duger med det jeg har, som er tomatsaus, bacon, chorizo, tomat og oliven. Det kan fort bli en grei fredagsmiddag av det.

Dette så godt ut ja. Chorizo og oliven sammen er utrolig godt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant veldig fin fransk asparges hos pusheren min i dag - tror den ender opp i en risotto. Med et glass Pouilly-Fumé til.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakte poteter med paprikasmør, reven cheddar/mozzarella og rømme her i dag

Glemte mais på handel i sted, men må ikke ha det hver gang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...