Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I dag ble det et rør med Pringles... Hva skal jeg si? Jeg er matlei.. :sjenert: 

Anonymkode: 5e336...8b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

I dag ble det et rør med Pringles... Hva skal jeg si? Jeg er matlei.. :sjenert: 

Anonymkode: 5e336...8b5

Ikke si noe. I går var min middag en halv boks Inspira-is :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld blir det kyllingwraps, i morgen blir det biff og pasta og søndag blir det sannsynligvis pizza :)

Anonymkode: c2735...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Innsikten

I går var en dårlig dag, da ble det fjordland kjøttkaker med potetmos. Ikke verre enn en lang dag på jobb, tidsklemma og ett snev av utbrenthet, men ille nok. 

I dag slo jeg på stortromma  😎 det ble hjemmelaget tapas med grilla kyllinglår, albondigas, masse deilig ost, chorizo, stekte poteter, og gode oliven. Vi hadde en flaske cava i kjøleskapet,  men den ble aldri åpnet fordi minsten la seg så sent. Sparte den til i morgen 🍾 😁

Endret av Innsikten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekke spaghetti-tråden gjorde at jeg fikk lyst på spaghetti, så jeg tror jeg vil lage en eller variant av det i dag. Men har ikke handlet, så kanskje det blir noe helt annet når det kommer til stykket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunhilde skrev (19 minutter siden):

Knekke spaghetti-tråden gjorde at jeg fikk lyst på spaghetti, så jeg tror jeg vil lage en eller variant av det i dag. Men har ikke handlet, så kanskje det blir noe helt annet når det kommer til stykket.

Jeg har så utrolig lyst på pasta limone om dagen! Kanskje det er noe? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (9 minutter siden):

Jeg har så utrolig lyst på pasta limone om dagen! Kanskje det er noe? 

Takk for tips! God lørdag til deg. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det langtidskokt chili con carne med høyrygg, kidneybønner, masse krydder og kruttsterk chili. Ris, nachoschips, rømme og guacemole til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

I dag ble det et rør med Pringles... Hva skal jeg si? Jeg er matlei.. :sjenert: 

Anonymkode: 5e336...8b5

Jeg har spist Pringles til frokost to ganger denne uka. Var ikke matlei, men følte behov for å teste ut noen nye smaker. :arwen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har grillet saftige hamburgere, og brød. Fult med ost, stekt bacon og masse greier og...ananasring 🙂 jeg spiser hamburgere toppen en gang i året, men den ene gangen smaker det så utrolig godt! Har spist en stor softis også, og nå legger jeg rett ut på sofaen på min egen balkong. Stapp dundre mett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 18.16):

I dag ble det et rør med Pringles... Hva skal jeg si? Jeg er matlei.. :sjenert: 

Anonymkode: 5e336...8b5

Meg igjen. Jeg ble visst syk og er kvalm hele dagen. I går ble det 2/3 pakke saltstenger.. Blir vel Pringles igjen i dag og legen i morgen, kanskje ikke til middag da 🙈🙈🙈

Anonymkode: 5e336...8b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillede potetskiver som jeg skal toppe med kryddersmør, tomatskive og pølseskiver. Salat med kinakål, feraost, agurk og vannmelon ved siden av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir grilling i det nydelige været. Grillskiver, maiskolber, asparges og en frisk potetsalat med vårløk og kesam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...