Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Knekkebrød med egg.

Her slår vi oss nemlig virkelig løs på mandager :skya:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stekte torsketunger 🤗 med poteter og gulrot 

• Liker 2
Skrevet

Tradisjonelle kjøttkaker i brunsaus med det som hører til 😄

• Liker 1
Skrevet
Hunter7 skrev (13 timer siden):

Knekkebrød med egg.

Her slår vi oss nemlig virkelig løs på mandager :skya:

Alltid noen som må skryte :lol:

Her blir det Spaghetti carbonara 

• Liker 2
Skrevet

I dag blir det fiskegrateng. 

• Liker 1
Gjest Innsikten
Skrevet

I dag tror jeg det blir taco, selvom det egentlig er fredagens middag. Jeg har så lyst på det. I dag var det egentlig blomkålsuppe på menyen.

Skrevet

I dag må det bli enkelt, pølselapskaus nå (fastfood frå fryså) og steker ostegrill til kvelden med gugge og sprø løk :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hjemmelaget bacon cheese burger med cheddar, chili, løk, salat og tomat! 🍔😁🍔

• Liker 1
Skrevet

Lager vårruller for første gang. Skal spises med ris og wokgrønnsaker.

• Liker 1
Skrevet

Pasta med kjøttdeig og en hel haug med restegrønnsaker, tomat i boks og en kvart pestoglass som måtte brukes. Ble godt og fikk ryddet i kjøleskapet.

Skrevet

I dag ble det kebab fra gatekjøkken. Fikk den akkurat passe sterk så svært fornøyd. :cowboy:

Skrevet (endret)
On 2/28/2021 at 10:09 PM, elien said:

Vis du også er pølsoman, så burde du prøvd gugge til pølser en gang. Det er egentlig en hamburgerdressing fra Heston Blumental. Men mine avkom kaller det bare gugge 😎

Du tar 1 del (avogtil litt mer dijon enn 1 del) dijonsenep orginal maiile, 1 del maiones og 1 del ketshup (buker både idun og heinz)  

Glemte å skrive at det var fra Heston jeg også fikk dressingen. Han har som regel alt for kompliserte oppskrifter til at jeg prøver dem på mitt kjøkken. Men akkurat den dressingen var enkel nok til at jeg ga den et forsøk.  :P 

Jeg ser mange kokkeprogrammer, men dette er en av svært svært få ganger jeg har fulgt oppskriften hjemme. 

Endret av SVK
AnonymBruker
Skrevet
Innsikten skrev (5 timer siden):

I dag tror jeg det blir taco, selvom det egentlig er fredagens middag. Jeg har så lyst på det. I dag var det egentlig blomkålsuppe på menyen.

Det ble blomkålsuppe, hovedsakelig fordi vi hadde glemt å kjøpe inn avokado til guacamole.

Anonymkode: 6c4ad...1b6

Gjest Innsikten
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det ble blomkålsuppe, hovedsakelig fordi vi hadde glemt å kjøpe inn avokado til guacamole.

Anonymkode: 6c4ad...1b6

Meg

AnonymBruker
Skrevet

I dag blir det vegetar. Bønne- og linsestuing i pitabrød. Har også salat og guacamole som tilbehør.

Anonymkode: 2ec7c...336

• Liker 1
Skrevet

Svinestek, poteter, saus og ertestuing 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Lofoten fiskepinner (utrolig gode), revet gulrot, kokt potet, remulade og smeltet smør :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lasagne med frisk salat og cherrytomater! 

Anonymkode: 1b564...d43

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det makaroni og ost. 

• Hjerte 1
Skrevet

Før helga fant jeg denne oppskriften så i aften blir det and! En liten tjuvsmak i går (etter fire timer i ovnen ved 110°) viste at jeg hadde gjort alt rett mht. saftighet og mørhet. Kjøttet nærmest ramlet fra beina. Fire andelår er fryst ned, det femte skal i magen i aften. Har ikke helt bestemt meg ennå for hva jeg skal ha til. Muligens poteter stekt i andefett - eller sellerimos og timianplommer. Kanskje litt storslått på en hverdag, men onsdag er som kjent også lillelørdag. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...