Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

9 hours ago, AnonymBruker said:

:spise: 

Anonymkode: ad006...80d

Ideen er definitivt ikke sugd fra eget bryst. Salaten er en jeg gjerne spiser på en av stam-restaurantene mine. Egentlig skal det være fetaost og steinbitfilet til - men jeg hadde verken det ene eller det andre, så da ble det torsk :) 

Skal forøvrig snart prøve meg på de pølsene i cider du la ut oppskrift på for litt siden. Det så skikkelig appetittvekkende ut, og ordentlige pølser er jo også godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trynefaktor
Hunter7 skrev (22 timer siden):

Stekt torskefilet med salat (grønn og rød lollo), skivet avocado, rød og gul paprika i små terninger, agurkskiver, appelsinfileter, ristede solsikkekjerner, og stekte potetterninger. Sennepsvinaigrette med appelsinsaft. 

 

Nam! Det skal jeg prøve en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (5 timer siden):

Ideen er definitivt ikke sugd fra eget bryst. Salaten er en jeg gjerne spiser på en av stam-restaurantene mine. Egentlig skal det være fetaost og steinbitfilet til - men jeg hadde verken det ene eller det andre, så da ble det torsk :) 

Skal forøvrig snart prøve meg på de pølsene i cider du la ut oppskrift på for litt siden. Det så skikkelig appetittvekkende ut, og ordentlige pølser er jo også godt. 

Torsk er jo på sitt beste nå! :tommelsmil:

Pølser i sidersaus med løk anbefales - jeg hadde sider til overs etter pannekakefest i kohorten tirsdag forrige uke, og syntes dette var en lur måte å bruke den opp på.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lot jeg nysgjerrigheten ta overhånd, så det blir "vegobullar" med mos fra VegMe som i dag skal fortæres med åpent sinn (og en grandis i frysen i tilfelle det viser seg å være uspiselig). Skal bli spennende. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ungen, kusina og Husets Herre får pannekaker. Mor føler hun vinner når hun lager seg laks, småpoteter (saltbakte?) med mango og avokado på sida. Muligens livretten min.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det Skrei, bacon, ertepurè og ovnsbakte småpoteter. Gleder meg😊

Anonymkode: 2ec7c...336

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (5 timer siden):

Beinfrie nakkekoteletter i brun saus med poteter, stua kål og tyttebærsyltetøy.

Nakkekoteletter på den måten er topp :spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg en kylling i ovnen, den ligger delt, på skivede poteter, gulrot og løk. Og smør :) 

De har nygrillet kylling på tilbud på Mega denne uken, å då kjøper jeg rå og heller steker den selv 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Innsikten
Trynefaktor skrev (56 minutter siden):

En av ungene lagde tik tok-pasta ;) 

Pasta med en slags saus av bakte tomater, fetaost, olivenolje og hvitløk. 

Det blir middagen min i morgen, gleder meg til å smake :)

Likte du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Innsikten

I dag blir det endelig bakte kyllingvinger (baked buffalo wings) pommes frites, blåmuggost dip, hvitløksdip og salat. :hoppendeglad: 

Dette var egentlig lørdagsmiddagen, men jeg glemte å ta ut kyllingvinger av fryseren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...