Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fyllt paprika og tomat. Fyllet er couscos med nøtter, aprikos og vårløk. Skal også ha misobakt aubergine som siderett og salat til.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, pulverheksa said:

Fyllt paprika og tomat. Fyllet er couscos med nøtter, aprikos og vårløk. Skal også ha misobakt aubergine som siderett og salat til.  

Mm.. Høres godt ut! 😀

Fiskepudding, potet og wokgrønnsaker på meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen ble endret av ymse årsaker. 

Så det ble fylt Pitabrød med kylling krydret med kyllingkrydder, salt & pepper. Fylt med Jarlsberg, avokado, mango, cherrytomater, paprika & karrimajones. 

elien skrev (2 timer siden):

Pasta carbonara, men følger ikke oppskriften helt, har fløte i :) 

Har smakt både med & uten fløte. Syns den smaker mer uten om du ikke har prøvd det ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marleneK92 skrev (1 time siden):

 

Har smakt både med & uten fløte. Syns den smaker mer uten om du ikke har prøvd det ☺️

Ja, har smakt uten, men det er ikke store skvetten fløte i, mest plomme og parmesan. Å litt bacon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (3 timer siden):

Ja, har smakt uten, men det er ikke store skvetten fløte i, mest plomme og parmesan. Å litt bacon

Jeg klager ikke ☺️ tenkte bare å nevne det når jeg så meldingen din. Man liker det man liker ☺️ en god parmesan setter mye smak 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marleneK92 skrev (2 timer siden):

Jeg klager ikke ☺️ tenkte bare å nevne det når jeg så meldingen din. Man liker det man liker ☺️ en god parmesan setter mye smak 🙂

Oppfattet det ikke som klaging, setter alltid pris på tips fra andre :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (2 minutter siden):

Oppfattet det ikke som klaging, setter alltid pris på tips fra andre :tommelopp:

Så bra ☺️ tenkte du kanskje trodde jeg var av typen som klagde på fløte i carbonara siden du nevnte det var lite. Men der syns jeg alle kan gjøre som de syns er best. Håper det smakte. Så forresten du hadde fått covid, men jeg hadde allerede sendt innlegget da. 

Går det bedre nå? Håper det har og behandler deg lettest mulig 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marleneK92 skrev (2 minutter siden):

Så bra ☺️ tenkte du kanskje trodde jeg var av typen som klagde på fløte i carbonara siden du nevnte det var lite. Men der syns jeg alle kan gjøre som de syns er best. Håper det smakte. Så forresten du hadde fått covid, men jeg hadde allerede sendt innlegget da. 

Går det bedre nå? Håper det har og behandler deg lettest mulig 🙂 

Takk som spør :klem:

Ble nok ikke hardest rammet, selv om jeg er i risikogruppe. Første uken var værst. Er bedre nå, men mister nok så fort energien. Har enda ikke luktesansen i orden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elien skrev (15 timer siden):

Ja, har smakt uten, men det er ikke store skvetten fløte i, mest plomme og parmesan. Å litt bacon

Har lest at i Nord-Italia så har de faktisk en skvett fløte i. Det er forskjell på det og den klassiske sausete carbonaraen du får på granka.. synes for øvrig både original oppskrift og med litt fløte er like godt 🙂

Anonymkode: 1a126...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Big One Fully Packed Cheese.  

På topp slenger jeg marinert med mild chili og ingefær ferdig stekt skivet kyllingfilét.

Litt sinnakrydderdryss over det hele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tatt opp to liter kjøttkraft og kjøtt fra fryseren. Har kuttet poteter, kålrot, gulrøtter, sellerirot og purreløk. Dropper vanlig løk, og har oppi finkuttet hodekål på slutten, da jeg elsker hodekål både i supper og lapskaus. 

Skal riste tynne skiver med helkornbrød ved siden av suppen. Ha masse pepper på, og er kun til slik suppe jeg drikker melk. Iskald. Gleder meg til suppen er ferdig 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Kjøpte en ny panert fisk på Kiwi, med basilikum og parmesanost, prøve den i dag med poteter og brokkoliblanding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg trekke medisterpølsa som "overlevde" julen i fryseren, og ha den med poteter og ertestuing. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...