Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I prosjektet Minke Fryserens Innhold så tok jeg på onsdag ut et "skive" skinkestek med svorkant. Nå er den tint og jeg skal straks rute svoren og gni inn hele "skiva" med cajunmix, legge i form og legge folie over. Denne skal stekes på 100 grader i 8 timer. Da blir det en form for pulled pork. Bruker de siste mandelpoteter fra jula til potetmos

Hjemmelaget lakrisis til dessert 

Endret av MarianneE
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det tapas. Ikke noe avanserte greier, men litt albondigas, kyllingvinger, scampi, spekeskine (fra jul), ost og litt salat. Pariserloff ved siden av, eller fougasse hvis jeg rekker/gidder å bake det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (21 minutter siden):

I dag blir det tapas. Ikke noe avanserte greier, men litt albondigas, kyllingvinger, scampi, spekeskine (fra jul), ost og litt salat. Pariserloff ved siden av, eller fougasse hvis jeg rekker/gidder å bake det.

Mer enn godt nok det der! Kos deg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskeburger på grovt brød med stekt løk, tomat og sylteagurk. Kanskje litt salat.

Anonymkode: ff9dd...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (9 timer siden):

I prosjektet Minke Fryserens Innhold så tok jeg på onsdag ut et "skive" skinkestek med svorkant. Nå er den tint og jeg skal straks rute svoren og gni inn hele "skiva" med cajunmix, legge i form og legge folie over. Denne skal stekes på 100 grader i 8 timer. Da blir det en form for pulled pork. Bruker de siste mandelpoteter fra jula til potetmos

Hjemmelaget lakrisis til dessert 

Den skinkesteka ble helt fantastisk om det er lov å skryte litt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (9 timer siden):

Den skinkesteka ble helt fantastisk om det er lov å skryte litt

Det er veldig lov.   😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (9 timer siden):

Seibiff med løk, poteter og litt raspa gulrot. 

Det er så godt.   :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke helt som planlagt i dag, ente opp med stekt løk, paptika, rødløk og makaroni med stekte sosisser :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Toro grønnsaksuppe med kjøtt kraft,  framfor vann som posen sier jeg skal gjøre. to speilegg og resten av "salat i pose" som ligger inne kjøleskapet. 

 

 

Anonymkode: a844d...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Gladkokken lørdagskylling hadde vi i går. Spiste restene i dag.

Poteter nederst, gulrøtter, løk, paprika, div krydder, balsamico, fløte, creme fraiche og kylling over, mozzarella oppå. 
 

Helt ok, men ganske kjedelig. Får mye skryt i kommentarfeltet, jeg ble litt skuffa. Ungene pirket bare, de fikk tomatsuppe i dag i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pasta med kjøttboller og tomatsaus i dag. I sausen hadde jeg gulrøtter, spinat, stekt løk og hvitløk. Drysset litt ost på toppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgrateng og pølser. Nyttårsforsett å spise oss ut av fryseren og potetene er siste rest etter jula. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte viltgryte fra pose. Hadde i rømme og druer og en haug med oppskåret kalkun. Og tyttebær og litt potetstappe ved siden av. Rar kombinasjon kanskje, men jeg syns der ble veldig godt. Orket ikke styre med masse greier i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...