Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grove wraps med hjemmelaget guacamole, hjemmelaget salsa, kylling/kyllingkjøttdeig stekt i fajitakrydder,paprika og hjertesalat 

Anonymkode: 37d6d...702

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meksikanskinspirert  gryterett. Karbonadeig, hakkede tomater, svarte bønner, mais, paprika og løk og masse krydder blant annet cajennepepper og spisskummen. Servert med ris og avokadobiter som tilbehør. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Torsk i currysaus og brokkolistilk.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nattmat"middag"  :

Fish&Crisp Rolls i lompe med sennep og remulade.   En haug revet gulrot med sitronskvis på si'a.

• Liker 1
Skrevet
Innsikten skrev (5 timer siden):

Innbakt kylling i sursøtsaus med ris til :)

Å gud, er det noe jeg virkelig savner å spise etter jeg fikk cøliaki (over 20 år siden altså) så er det å kjøpe frityrstekt kylling og sursøtsaus fra "kinasjappa"

Dagens middag her i dag blir karbonader til mann&barn og sprøfisk til mor. Kokte poteter og brokkoli. 

Skrevet

Spekeskinke...igjen.

Med elgpølse, kokte poteter og tjukk hvit saus.  Klipper godt med gressløk over poteter og saus.

Sukkererter og tomater som sideknask.

• Liker 2
Skrevet

I dag har jeg stekt en litt stor ladning med karbonader, å de var goe i dag :P 

Kommer til å ha til flere måltider, på spiralloff med stekt egg, med stekt løk og potet og bare rett i hånden uten noe :)  

• Liker 3
Skrevet

Null ork og inspirasjon for tiden, etter altfor mye jobb.

I går: kylling med ferdig kuttet salat. Sherry eddik og olivenolje over.

I dag: fiskekaker i terninger, ferdig grønnkål blanding og nudler stekt på panne. Soyasaus, fiskesaus og sriracha oppi. 

Skrevet

Lagde deig av mel, bakepulver, olje, vann og salt. Kjevlet ut to flate rundinger og la spekeskinke og store skiver mozerella på den ene. La den andre over, og klemte de fast langs kanten. Så stekte jeg det på hver sine i 6,7 minutter i stekepanne med lokk. Det kaller jeg ekstremt lettvint og helt grei nok varm mat. 

Hadde masse tomater og oppskåret Issalat pluss agurk med sitronsaft over ved siden av. 

• Liker 1
Skrevet

Panert hyse med pommes fries, salat og remulade. En av barnas favoritter☺️ 

• Liker 1
Skrevet

Bacon og cheddar burger på Johnny Rockets. Ikke noe særlig god.

• Liker 1
Gjest Innsikten
Skrevet

I dag ble det pitapizza, alltid godt de dagene jeg ikke orker å lage ordentlig middag :)

Skrevet

Spagetti med brokkolisaus

• Liker 2
Skrevet

Dagens var falafler i grovt pitabrød med masse salat, jalapnos og salsa. Godt og ukas vegetarmiddag. :)

• Liker 2
Skrevet

Terteskjell med hvit saus, fiskepudding, reker og erter. 

• Liker 3
Skrevet

Idag blir det fredagstaco! 🌮🌮

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...