Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klippfisk, kokt med gulrøtter, poteter og smeltet smør. Hadde ikke bacon, som er supergodt attåt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittsalat. Kylling og masse grønt. Champignon, tomater og paprika pluss oliven. Sitronsaft over som vanlig. Bruker sjelden annen dressing enn det og olivenolje, men i dag hadde jeg litt rømmedressing over. Det er så godt til kylling og sopp. 

Ingenting ved siden av. Nå får det være sunt resten av uka 😄

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Kruset said:

Stekt kyllingfilet med blomkålris og spinat, og kyllingsaus.

Mannen var ikke så begeistret for blomkålris, så han hentet seg litt restepotet og ruccola fra kjøleskapet. Fint å få spist opp det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Innsikten
SoWhat? skrev (3 timer siden):

Favorittsalat. Kylling og masse grønt. Champignon, tomater og paprika pluss oliven. Sitronsaft over som vanlig. Bruker sjelden annen dressing enn det og olivenolje, men i dag hadde jeg litt rømmedressing over. Det er så godt til kylling og sopp. 

Ingenting ved siden av. Nå får det være sunt resten av uka 😄

Det er jo ganske sunt da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsikten skrev (2 minutter siden):

Det er jo ganske sunt da 😅

Js. O motsetning til siste dagers utskeielser. Er glad i mat vet du. Men heldigvis er salat er en favoritt. Heldig der 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag & igår har jeg feilet tømme kjøleskap prosjektet mitt. Men det som evt blir igjen & kan bli dårlig mens jeg er borte kan jeg bare ta med meg til familien før operasjonen. 

Igår ble det fylt torsk med basilikum & pesto & idag ble det spaghetti, ketchup, Jarlsberg & fetaost. 

Raskt, jeg slipper å kutte opp alt mulig er vinnere når man har sovet noen timer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Innsikten

I dag ble det faktisk ikke middag på meg, sjeldent fordi jeg ELSKER middagsmat. Det er det beste måltidet. Så veldig rart dette her.

Middagen som skulle lages til i dag var falafel med salat og pita. Men kom ikke så langt, av ymse grunner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattmat"middag"  :

Ble fysen av en annen tråd...så snurring.  :spise:  

   I tillegg til stekt flesk, stekte poteter, brune bønner, tomater og tyttebærsyltetøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...