Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tortillalefse fyllt med stekte fiskepinner, salat, paprika og sukkererter. Sweet chillisaus (litt sterk) inni.

Enkelt, billig, raskt og ikke alt for usunt. Godt var det også.

Anonymkode: d56b2...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søsteren min har lagd fiskeboller, og jeg fikk noen som jeg varmer i hvit saus og med poteter og bacon pluss råkost med sitron ved siden av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal straks lage fiskekaker av fersk lysing, med dampede mandelpoteter, kålrabistappe, gressløksmør og sitronbåter.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Brunhilde skrev:

Jeg tok noen brødskiver med ost, det hender det frister mer enn varm mat.

Ostesmørbrød er litt bedre..

Anonymkode: 7d1b2...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Ostesmørbrød er litt bedre..

Anonymkode: 7d1b2...fc4

Ja, ostesmørbrød kan være litt bedre, og det blir nok dagens middag/kvelds. Jeg hadde helt nytt brød i går, en ny type jeg fant på Rema, og det var veldig godt, derfor det ble kalde skiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I skapet hadde jeg en pose Santa Maria Crispy Chicken så vi forsøker en slik. Ris og grønn salat med litt spicy dressing til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir vi 8 rundt fredags bordet, og på menyen står hel svin nakkefile sovidda i 24 timer, med asbergesbønner, fløtepoteter med løk og hvitløk, og mulig løvtynn skåret hodekål :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, elien said:

I dag blir vi 8 rundt fredags bordet, og på menyen står hel svin nakkefile sovidda i 24 timer, med asbergesbønner, fløtepoteter med løk og hvitløk, og mulig løvtynn skåret hodekål :) 

Plutselig var ikke ostesmør SÅ fristende lenger :ler: Kanskje jeg må revurdere. Jeg blir insopirert av fredagsbordet ditt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brunhilde skrev:

Plutselig var ikke ostesmør SÅ fristende lenger :ler: Kanskje jeg må revurdere. Jeg blir insopirert av fredagsbordet ditt. 

Så kjekt då, det er utrolig gildt. Jeg holder på med planlegging i flere etapper. Først hvilke protein, så tilberedning metode, så tilbehør. Å jeg storkoser meg hele tiden. Etter vi ble skilt, så legger jeg ikke så mye sjel i middagen, utenom på fredags bordet ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...