Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skinnstekt fersk torskerygg, ovnsstekte pastinakk-fries, ertepuré og hjemmelaget tartarsaus.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt glad i surkål, og får så lyst på det iblant. Da passer koteletter bra syns jeg. Så de blir det i dag pluss masse kokte gulrøtter og et par poteter. Vet ikke om jeg gidder å lage saus. Smeltet smør går bra til dette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullkornsspaghetti i tomatsaus med chili, ovnsbakt paprika og kalamataoliven, med smuldret feta på toppen.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det ris og laks i saus laget av gulrot, paprika, røs currypasta, sitrongress, lime lader, koksmelk og koriander

Anonymkode: f78b4...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lagde jeg meg en pastaform. Kjøttdeig, løk, paprika, gulrot, tomatpure og masse krydder fikk putre en god time før jeg blandet det med ferdigkokt pasta og helte hele greia i en ildfast form med tomater og ost. Jeg får av og til lyst på den type mat og da lager jeg det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotmos, røkte kjøttpølser og finstrimlet kål, gulrot, nepe og løk med olivenolje og granatepleeddik. 
Stappamett😅.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENDELIG var det medisterpølse å få tak i hos min lokale Kiwi igjen, så i dag blir det medisterpølse med surkål, poteter og en dæsj med tyttebærsyltetøy. :spise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det pasta med kremete saus av rå brokkoli, avokado, solsokkerfø, basilikum  sitron, hvitløk og parmesan. Sunt, godt og barna digger det

Anonymkode: f78b4...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 hours ago, Brunhilde said:

I dag lagde jeg meg en pastaform. Kjøttdeig, løk, paprika, gulrot, tomatpure og masse krydder fikk putre en god time før jeg blandet det med ferdigkokt pasta og helte hele greia i en ildfast form med tomater og ost. Jeg får av og til lyst på den type mat og da lager jeg det.

Nam, fikk jeg lyst til å lage i morgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...