Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 hours ago, Brunhilde said:

I dag blir det falaffel i pitabrød. Jeg syns det er lettvint og god helgemat. 

Og vipps ble det endret til en entrecote med soppstuing, løk, paprika og råstekte poteter. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært satt ut av spill noen dager, så nå har jeg laget en stor gryte med plukkfisk, har tenkt på det i flere dager :) Så det måtte bli det i dag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en lammestek glasert med sennep, rosmarin, hvitløk og olje stående i ovnen over en blanding av rotgrønnsaker, det er søtpotet, pastinakk, gulrot, rødbete, gulbete, løk og enda mer hvitløk. Tanken er å servere dette med brekkbønner, stekt sopp og gremolata for å få litt friskhet. Spent på om det blir så bra som jeg håper på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

22 hours ago, Brunhilde said:

Jeg har en lammestek glasert med sennep, rosmarin, hvitløk og olje stående i ovnen over en blanding av rotgrønnsaker, det er søtpotet, pastinakk, gulrot, rødbete, gulbete, løk og enda mer hvitløk. Tanken er å servere dette med brekkbønner, stekt sopp og gremolata for å få litt friskhet. Spent på om det blir så bra som jeg håper på.

Det ble heldigvis rester og de skal jeg kose meg med i dag. Slenger på en potet, så tenker jeg at jeg blir mett i dag også. Det ble en veldig god middag som jeg kommer til å lage flere ganger. Gremolataen passet veldig godt til det litt fete lammekjøttet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brunhilde skrev:

Det ble heldigvis rester og de skal jeg kose meg med i dag. Slenger på en potet, så tenker jeg at jeg blir mett i dag også. Det ble en veldig god middag som jeg kommer til å lage flere ganger. Gremolataen passet veldig godt til det litt fete lammekjøttet.

Det hørtes aldeles nydelig ut! Jeg bruker også gremolata på lammegryter, veldig godt. :tommelsmil: 

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...