Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, SoWhat? skrev:

Dette så spennende og godt ut! 

Ble godt det😀. Måtte justere en del underveis med krydder, syre og slikt. Men fikk tømt fryseren og kjøleskapet, og god å mett😋.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen blir det favoritten til min stesønn, som skal på jobb i 2 måneder et annet sted i Norge. 
Så må det bli lasagne. 😀. Ikke spesielt lei meg for valget altså😁.

• Liker 1
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Fish and crisp, ris og brokkoli. Måtte lage noe kjapt. I morgen blir det grønnskakssuppe.

Skrevet

Fant Brimis svineknoke for Fjorland på tilbud. Så da blir det den på kveldsvakt. Den er veldig, veldig god😋😋.

• Liker 1
Skrevet

I dag får jeg besøk av ei som er veldig glad i blomkål (det er jeg også)

så i dag blir det blomkålpure med god ost i med stekt blomkål (skivet hel)

med ristet pinjekjærner, sprøstekt spekeskinke og krydret krutonger

jeg gleder meg :) 

• Liker 2
Skrevet

Stekte fiskekaker, kokte gulrøtter og makaronistui g. Smeltet smør

Skrevet

Jeg gratinerer laks og paprika med saus og ost, og serveres med chips. Bra nok :)

Anonymkode: 7c7d2...03e

Skrevet

Halvveis hjemmelaga pizza (ferdigbunn) med cherrytomater, chorizo, løk og mozzarella.

Skrevet

Ovnsbakt salmalaks, båtpoteter, agurksalat og kald pepperrotsaus.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
Skrevet

Min snille tante kom med masse kantareller og piggsopp plukket i skogen. Da blir det pannestekt smørbrød med skogsopp, rødløk og timian. Skikkelig høstmat. 

Skrevet

Fjordland kjøttkaker, saus og poteter med sprøstekt løk på. 

Egentlig var det ertestuing der også, men den tok jeg på brødskive tidligere i dag. Kald og med ketchup på! :spise: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

I dag er det bare ikke fredagsbord, vi har også en aldri så liten bursdagsfeiring. Vi blir 9 stk i kveld

Så i kveld blir det sf ytrefile sovidda, med gode poteter (folva), asbergerbønner, blomkål, ovnsbakte klasetomat og beraisesaus til :)

Og selvfølgelig må vi ha derset i dag, å det har jeg valg (som fyller år 😇) semuliepudding med rød saus. Utrolig lenge siden jeg har hatt det :P 

så har yngste datter har bakt en glutenfri sjokoladekake ala Jamie Oliver, for eldste datter tåler ikke gluten

Endret av elien
  • Liker 1
Skrevet

Stekt sild, rødbeter, gulrotstuing og kokt egg og kokte poteter. Litt smør her og det. Dette tror jeg er mer svensk mat enn norsk. Hadde flatbrød til, og koste meg veldig. 

• Liker 1
Skrevet

Biff ala Rydberg med masse pepperrot og sennepskrem. 

• Liker 1
Skrevet

Stekte nudler med kylling, levert av Foodora til kveldsvakt😋. Saftig sjokoladekake til dessert. En på jobben fylte 50.

• Hjerte 1
Skrevet

Pannestekt ørret med fullkornspasta og spinat i fløtesaus 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Pita, med karbonadedeig, mais, salat, tomat, paprika, agurk, ost, dressing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...