Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I går: opprydding i kjøleskapet. Poteter, ørret og rømmesaus. Tomatsaus med bønner. Stekte grønnsaker: grønn og rød paprika, løk, aspargesbønner og brokkoli.

I dag spiste vi burgere. Helt standard med salat, tomat, løk, agurk og cheddar, pommes frites inntil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag fikk barna bestemme: kjøttpølser i hjemmelaget brun saus, poteter, gulrot, brokkoli og surkål. Creme brule til dessert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kokt kål lett og lagt det og medisterfarse i form i stekeovnen. Fulgte ikke helt oppskriften jeg fant, men tipper det blir godt likevel. Har potetstappe og masse kokte gulrøtter til. Brun saus

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det sopp bourguignon med potetstappe etter en oppskrift fra den superdyktige matbloggere Green Bonanza. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entrecote med ovnsbakte småpoteter med rosmarin, løk, sopp, paprika og hvitløkssmør. Et glass rødvin ved siden av, og is til dessert. Yummi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ørret i dag, og har lagd ørretsalat med rømmedressing. Skal lage potetvafler og toppe med salaten. Nam! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spagetti med kremete gresskarsaus, sprøstekte kantareller, ristede hasselnøtter og parmesan. Skikkelig høstmåltid! 😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går hadde vi wok med eggerøre og ris. Idag blir det seibiff med løk, poteter og rømmesaus, gleder meg! 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe av det beste som er, er sursøt løksaus og kokte poteter. Men bør ha noe ved siden av, og valgte salsiccia. Tenkte også å ha raspede gulrøtter til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forgårs ble det langtidsstekt lammesteik, i går ble det indisk (jalfreezi) på restelammekjøtt, sannsynligvis blir det det samme i dag. Resten av uka har jeg tenkt å spise teriyakilaks med søtpotetmos med five spice, ramen fra bunnen, hva enn jobben bestiller, wraps og fårikål.

Anonymkode: c2735...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går Brimi Fjordland karbonader m bacon. Tror det er min nye Fjordland favoritt....

I dag panert kyllinglår file med gode poteter, asberges bønner og smeltet smør :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...