Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Jeg fant noen kyllingvinger i bunnen av fryseboksen, de bør sikkert spises opp med en liten salat ved siden av. Jeg har så mye å gjøre for tiden, middag kommer altfor langt nede på listen over hva jeg tar meg tid til...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pytt i panne med stekte poteter, masse løk og gode pølser fra Annis pølsemakeri. Servert med masse rødbeter til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag med jobb, kjøpte med grillet kylling, har pesto som jeg laget i går, pasta av noe slag vi har i skapet. Druer til dessert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Brunhilde skrev:

I dag ble det kokt knoke med rotmos og kokte poteter. 

Det er godt det😋😋.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag hadde vi hjemmelaget tomatsuppe med ovnsbakte kikerter og hvitløksbaguett til. Tirsdag ble det en grønnsaksgrateng av grønnsaksrester fra kjøleskapet (gulrøtter, kålrot, persillerot, brokkoli, blomkål, løk, rødbeter), samboerens vri på hvit saus og fullkornsmakaroni, toppet med cheddar og mozzarella. Lagde en stooor form, så hadde dette til middag også i går. 
 

I dag blir det soyamarinert laks med villris og en mango- og avokadosalat til :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, MarianneE said:

Innimellom coronavakt og foreldremøte blir det omelett på trekløveret. 

Da håper jeg det ble en ometung, med rikelig kjøtt og ost! 😀

Anonymkode: f3a4e...620

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stekt laksefilet med makaroni, blander inn pesto og cottage cheese. Ferdig pose med salat til, blander i olivenolje og granateplebalsamico.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slang sammen en slags pastagrateng. (Pasta, brunet kyllingkjøttdeig, løk, litt fløte, ost, krydder.) Grønnsaker til. Ble godt mottatt av barna.

Anonymkode: 7f629...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...