Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemmelaget lapskaus. Den har putret siden klokka 11 i dag. Nam nam, det skal bli godt! :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødbetburger servert med asparges og en stekt grønnsakssalat bestående av løk, paprika, grønnkål, kantarell og sjampinjong.

Hadde egentlig tenkt til å lage en god dressing, men så gadd jeg ikke allikevel så det ble ketchup.

Skrevet

Vi gjør det enkelt; Wiener og hjemmelaget potetmos 

• Liker 1
Skrevet

Tikka masala med ris og naan i dag😋 

• Liker 1
Skrevet

Kylling og grønnsaker i karrisaus. Ris og salat til.

• Liker 2
Skrevet

Skal lage fiskepinner av torsk. Har råkost av gulrøtter og epler med sitronsaft, og bakte poteter. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

Skal lage fiskepinner av torsk. Har råkost av gulrøtter og epler med sitronsaft, og bakte poteter. 

Det er veldig godt med hjemmelaget fiskepinner, mye saftigere enn ferdige :)

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, elien skrev:

Det er veldig godt med hjemmelaget fiskepinner, mye saftigere enn ferdige :)

Ja, det er sikkert! 🙂

• Liker 1
Skrevet

Her blir det sløve søndag og take away pizza :) 

• Liker 1
Skrevet
On 9/19/2020 at 2:33 PM, Kruset said:

Hvilken variant var det? Er stadig på jakt etter nye, gode brød. :)

I kveld planlegger jeg fajitas.

Det heter "Smaken av hjemmebakt" fra Mesterbakeren. Jeg prøvde varianten med rug, men den fås med bygg og med havre også. Jeg likte det godt.

Skrevet
45 minutter siden, Brunhilde said:

Det heter "Smaken av hjemmebakt" fra Mesterbakeren. Jeg prøvde varianten med rug, men den fås med bygg og med havre også. Jeg likte det godt.

Tusen takk. :) Lurte på å teste disse, men syntes prisen var litt høy i forhold til størrelsen. Da må jeg nok vurdere på nytt.

I dag er jeg alene hjemme, og gjør det enkelt: quesadillas. Fyller med kidneybønner, paprika, løk og tomat, og selvsagt ost. 

• Liker 1
Skrevet

Hakkasteik/grynasteik med potet og gulrot. 

Anonymkode: 37de7...ca4

Skrevet

Viltgryte med potetmos og tyttebærsyltetøy laget av tyttebærene jeg plukket i skogen i går. 

• Liker 1
Skrevet

Tomatsuppe med grønnsaker og pasta etter Frutimian sin ukesmeny denne uka. 

Skrevet

Suppe på en spiker i dag! Med grønnsaker fra nederst i grønnsaksskuffen og kylling pirket fra et skrog etter grillkylling (ikke muk, men huk da).. 

• Liker 1
Skrevet

I dag ble det pyttipanne med forskjellige rester og ting ifra kjøleskapet, toppet med speilegg :) 

Skrevet

Etter at @Rumle skrev om rosenkål her forrige uke, har jeg hatt så lyst på det. Så i dag ble det rosenkål stekt i en raus mengde smør, kyllinglår, og røde linser stekt med løk og småtomater, krydret med grillkrydder, flaksalt og timian.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...