Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Stella Rose
Skrevet

I går kjøttkaker, potet, ertestuing og brunsaus.

I dag stekt fiskepudding, potet, raspa gulrot og smeltet smør.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I går kyllingsalat, i dag findus fiskegrateng med potet, raspet gulrot og smeltet smør.

Anonymkode: d56b2...1e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte Thai Red Curry (Toro). Hadde i svinekjøtt, babygulrøtter, løk, brokkoli, hvitløk og linser. Kjempegodt. Kunne faktisk droppa kjøttet og heller brukt en ekstra boks med linser eller bønner.

Anonymkode: ff9dd...8d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spaghetti amatriciana i går kveld - dvs bacon, tomater, løk, chili. Godt det, ikke minst med en slant god rosé til.

Ispinne til dessert! :nigo: 

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelaget pizza. Langtidshevet deig, tror det blir en med en slags bolognese oppi og en med tunfisk, rødløk og oliven. Kanskje sucuk og oliven i stedet for. Kald øl til.

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Har salmalaks i kjøleskapet. Bor i Skottland, så får ikke lett tak i det igjen, og veldig usikker på om jeg skal steke den eller lage sashimisalat. Spiste den andre pakka som sushi/sashimi i går, så frister å prøve å steke, men usikker. 

Skrevet

Ovnsbakt ørret med masse sitron i formen, røstipoteter, salat og guacamole. 

• Liker 1
Skrevet

I går hadde jeg ørret, linser, feta, purre, hvitløk, pasta, salt, pepper, timian og kokosmelk i en form og hadde i ovnen. Kjempe godt 😊

• Liker 1
Skrevet

POKE av salma laks. 

• Liker 1
Skrevet

Indisk take away. Bruttern på overraskelse besøk! Fått ekstra nøkler i smug fra jobben og satt hjemme med middagen klar😀. Herrejemini! Og vi bor ikke i samme kontinent en gang.

• Liker 2
Gjest Zeitgeist
Skrevet

To ruller Love Hearts, en pakke Bazooka Joe-tyggegummi, og bønner i tomatsaus. Et velbalansert måltid, med andre ord. 

Skrevet

I dag blir det Grandis av den vanlige typen. Den skal naturligvis "krydres" med revet ost, siden osten som følger med er svært minimal ("mest fyll", my ass). Den obligatoriske rømmedressingen vil rett og slett bestå av vanlig rømme, som jeg mikser med ketchup. Dette skal naturligvis skylles ned med øl. :)

• Liker 1
Skrevet

Sushi ❤️

• Liker 1
Skrevet

Ostesmørbrød . Dansk rugbrød, tunfisk, tomat og et lass med ost. Chilisaus til. 

Kjennes ut som det blir is til dessert, med kakestrøssel😋

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Pappardelle med restene av mandagens salsiccia-i-tomatsaus

Skrevet

Har ikke orket tidligere i sommer siden vi bor her varmen har vært størst: Men idag blir det f meg hjemmelaget pizza!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir «80-talls middag» med mexikansk gryterett fra Toro og hvitløksbrød 😁👍

Anonymkode: 88090...5b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...