Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fullkornsspaghetti med brokkoli, grønnkål, hvitløk, chili, salte ansjos og parmesan.

Med  et glass sjampanje til, haha! Er jo sommer og greier.

Anonymkode: ad006...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er komplett fantasiløs når det kommer til middag for tiden, og når jeg spør mannen og jentunger hva vi skal finne på til middag så får jeg «aner ikke» til svar....evt «pannekaker» fra mannen... the struggle is real.. 

Tror jeg går for risengrynsgrøt 

Gjest Stella Rose
Skrevet

I går, Tikka Masala.

I dag, Fiskeboller med tradisjonelt tilbehør.

Skrevet (endret)

I går ble det kikerter, tofu og sopp stekt sammen servert med hummus, grønnsaker, tortilla og guacomole. Improvisorisk da vi egentlig skulle ut å spise, men veldig godt! 

Endret av Inwe
  • Liker 1
Skrevet

I dag ble det grandis four cheeses. Visste ikke at det fantes. Kommer ikke til å bli fast inventar her i heimen.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Siden det ble brownies, vaniljeis, og hjemmelaget dulce de leche til kveldens fotballkamp sammen med naboen, endte jeg opp med knekkebrød med avocado og cherrytomater (fra naboens tomatplanter) som dagens "middag". 

Skrevet

Ris, godt krydra kyllingfilet og asparges 

Skrevet

Tagine med kylling og oliven. Stekte poteter.

Skrevet

I går: Tofu stekt i hvitløk og chilli, servert med grønnsaker, hummus og tortilla. 

I dag blir det mer oppfinnsomt: Peanøttmarinert tofu i rød curry med ris 

Skrevet

Kylling, soppstuing og ris 

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg dropper middagen i dag. Er 30 varmegrader her så matlysten svettes ut 😅

Anonymkode: 88090...5b2

Skrevet

Begynner å bli en del timer siden nå, men vi hadde reker og salat (type hjertesalat) på loff, naturlig nok "limt" fast med majones, samt et dryss med sitronpepper, for la oss innse det, det er ikke så veldig mye smak i seg selv i rekene. :P Skylte ned måltidet med en kjølig Urquell. 

Skrevet

Hjemmelaget  baccalao med mye løk, hvitløk, hakka tomat, gourmettorsk og mandelpoteter. Oliven.

• Liker 1
Skrevet

Kyllinggryte med ingefær, eple og karri.

• Liker 2
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Veldig enkelt - lagde rød pesto mens pastavannet kokte opp. Sluttresultat: Farfalle med rød pesto. Bare så dere vet det. 

Skrevet

Fiskesuppe !

Det er faktisk skikkelig digg med suppe i varmen:kokk:

AnonymBruker
Skrevet

Gratinert blomkål med stekt bacon og nypoteter i dag.....

Anonymkode: af5dd...7f9

Skrevet

Ute med kollegaer fra tidligere jobb. Så, noen vaser med øl og pølser med pommes frites, agurksalat, sennep og ketchup. Skulle ønske jeg hadde noe fått smeltet ost på toppen når det først var på den måten😎

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...