Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spekeskinke, Arnoldpølse og elgpølse med eggerøre, potetsalat, flatbrød, tomater, sukkererter og grønne druer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rester fra i går som var linse/bønnetaco med guacamole. Mulig det blir noe hummus til kvelds.

Skrevet

I går ble det risnudler med wokgrønnsaker og en form for saus med soyasaus, sesamolje, hvitløk, chili og ingefær.

I dag blir der, igjen, spaghetti med tomatsaus 🍝

Skrevet

Vi hadde stekt maktell og rømme og poteter og agurksalat i dag. Jeg er egentlig ikke noe glad i fisk men stekt makrell er unntak, jeg kan ikke motstå det. :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Fløtegratinerte poteter med stekt reinskav og løk, og spisskål og brokkoli. Nam

Skrevet

I går: hjemmelagde falafler med hummus, guacomole, tortillas og grønnsaker. 

Skrevet

Ekte kjøpetaco

Skrevet

Hjemmelaget tomatsuppe med bønnepasta, krutonger og focaccia. 

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget burger (åpner posen selv :P ) med erter og poteter. Ikke umulig at en klatt med tyttebærsyltetøy vil finne veien til tallerkenen også. ;) 

Skrevet (endret)

Superenkelt med stekt fullkornris, grønnsaker, kikerter og sweet chili saus. 

Dagen ble litt rar i dag, så barna har spist og mannen ville ha pizza.. 

Endret av FantasDick
Skrevet

Frossen pizza. Gadd ikke annet. Mozzarella pizza med en boks tunfisk og noen oliven oppå.

Skrevet

Linselasagne med focaccia, salat og oljedressing. Hjemmelaget, vi nailer den hver gang! :biggrin:

Skrevet

Vi drar bort de neste to ukene, så i dag blir det "bruke opp det vi har slik at vi slipper å kaste unødvendig med mat"-salat: pastaskruer, rødløk, mais, ananas, ostebiter, egg, diverse ristede nøtter, samt hjemmelagd focaccia og hvitløksdressing til.

Gjest Linaria
Skrevet

I dag skal jeg ha noe med laks. Har en laksefilet, men usikker på hva jeg skal gjøre med den. 

AnonymBruker
Skrevet

Blir pizza i dag. Satte en pizzadeig i går, men ble det bare glemt bort så jeg slang deigen inn i kjøleskapet så da får jeg vel bruke den i dag

Mulig den blir ganske enkel med cheddar- og chilipølse på bare i tillegg til saus og ost

Anonymkode: 88090...5b2

Skrevet

På Bones i Vejle, Danmark ble det biff av kalv med pommes frites på meg, en stor og innholdsrik burger på mannen og ungen gikk for spareribs og pommes frites. 

Smakte helt fantastisk, og med to brus og en alkoholfri øl til føltes 500 kroner som en vits å betale.

• Liker 1
Skrevet

I går ble det pasta med tomatsaus, grønnsaker og tunfisk.

I dag tror jeg det blir en gryte med bla karri og eple, ingefær, chili, bønner og linser. 

• Liker 1
Skrevet

Danmark og ferie, vi gikk for røde pølser og potetmos idag. Til barnets enorme glede!

• Liker 1
Skrevet

Grilling i regnet. Pølse, svinefilet og coleslaw.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...