Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Stella Rose
Skrevet
1 time siden, Jerry Lee skrev:

Stekt makrell med nypoteter, agurksalat og stekesjy.

Rabarbrasuppe.

Så inviterte du ikke meg :jolie:

Hadde en Burrito, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Stella Rose skrev:

Så inviterte du ikke meg :jolie:

Hadde en Burrito, jeg.

Hmm...nei.   Det var schlemt.   :sukk:  Unnssyll'a, RosaMi.   Neste gang.   :jepp:  

Håper du likevel koste deg med din mat.

Gjest Stella Rose
Skrevet
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hmm...nei.   Det var schlemt.   :sukk:  Unnssyll'a, RosaMi.   Neste gang.   :jepp:  

Håper du likevel koste deg med din mat.

Ja, neste gang 😁

Skrevet
1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Ja, neste gang 😁

:klem:     😉

Skrevet

Som i går. Fortsatt to store klargjorte makreller igjen fra gårsdagens innkjøp. Må spises opp.

Dessverre tomt for rabarbrasuppe. Men nå er du invitert, @Stella Rose   !     😉

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Som i går. Fortsatt to store klargjorte makreller igjen fra gårsdagens innkjøp. Må spises opp.

Dessverre tomt for rabarbrasuppe. Men nå er du invitert, @Stella Rose   !     😉

:hoppendeglad: :kyss:

Gleder meg 😉

Skrevet
Akkurat nå, Stella Rose skrev:

:hoppendeglad: :kyss:

Gleder meg 😉

:hug:   :sjenert:

Skrevet (endret)

Grillet svinefilet, salat, hjemmelaget potetsalat (fransk med nypotet), maiskolbe eller smørstekt mais. Kanskje en rømmedressing men føler det kanskje blir litt overkill.

Endret av lille humla
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sliten og lat i dag. Så det blir en sparerib stekt i ovnen. Steker også noen løkringer, jalapeñopoppers og camembert cheese bites

Anonymkode: 88090...5b2

Skrevet

I dag kom det utflyttede barnet (som ikke er noe barn lenger) på besøk så jeg lagde pizza. Den ble så god - og så ble det lunsjrester til i morgen til begge to. :)

• Liker 1
Skrevet

Pork belly på grillen. Noe friskt og sprøtt på siden.

Skrevet

Prior ostegrillpølser og grillflesk (på grillen, ja) med tomatbønner, salat, potetsalat. Sukkererter og paprika som sideknask.

Skrevet

Tortilla med panert kylling, dressing og spinatblader. Orker ikke stå på kjøkkenet særlig mye i dag og dette tar max 10 min å lage 😁

• Liker 1
Skrevet

Pommes frites og vannmelon med fetaost :vetikke:

Skrevet

Finsbråten wienerpølser med rekesalat, sennep og ketchup i lompe ute i hagen. 

For varmt til å stri så mye.

Gjest Trynefaktor
Skrevet

Nudler,wokgrønnsaker og karbonadedeig i woksaus. Helt ok,gode grønnsaker. Frosne i  pose fra Rema 

AnonymBruker
Skrevet

Fiskegrateng. Med rester av kveite og torsk, purre, vårløk, makaroni, masse muskat, og stivpiskede eggehviter skåret inn i røren tilslutt for fluffy konsistens. Samt brødkrumme og litt comté-ost på toppen.

Nypoteter, gulrøtter og smeltet smør med gressløk til. Luksusrestemat på en vanlig mandag, og helt fint å spise ute i solen! :briller2:

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fiskegrateng. Med rester av kveite og torsk, purre, vårløk, makaroni, masse muskat, og stivpiskede eggehviter skåret inn i røren tilslutt for fluffy konsistens. Samt brødkrumme og litt comté-ost på toppen.

Nypoteter, gulrøtter og smeltet smør med gressløk til. Luksusrestemat på en vanlig mandag, og helt fint å spise ute i solen! :briller2:

Anonymkode: ad006...80d

Oj!   :spise:

• Liker 1
Skrevet

Nypoteter og gulrot på bunn, store båter nykål og sommerkoteletter i ildfast form på lav varme, mens jeg er på jobb. Åpne lokkket og eta når jeg kommer hjem.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...