Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Jupp! Oppdaget ikke at jeg ikke hadde mer gjær før alt annet var klart. Da blir de tortillas som bunn :Nikke: 

Den var ny for en gamling uten greie på noe som helst. Takk. Dette må jeg prøve.   😀

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Den var ny for en gamling uten greie på noe som helst. Takk. Dette må jeg prøve.   😀

😊 Prøv to tortillas med bittelitt revet ost i mellom (for å holde de sammen) for en litt tykkere bunn. Ellers fungerer pitabrød godt også som bunn-erstatter.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Rumle skrev:

😊 Prøv to tortillas med bittelitt revet ost i mellom (for å holde de sammen) for en litt tykkere bunn. Ellers fungerer pitabrød godt også som bunn-erstatter.

Takk for info om dette.  😀  

Men..tortillas...kan man ikke  bruke norske lomper og lefser, da?

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Takk for info om dette.  😀  

Men..tortillas...kan man ikke  bruke norske lomper og lefser, da?

Det kan man helt sikkert, men det har jeg sjelden i hus, så da blir det tortillas på meg. Men, prøv! :)

Ser det er en del treff på det på nett;

http://www.lindastuhaug.no/2018/04/27/enkel-lompepizza-med-skinke/

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Fish & chips, kokossuppe med jordbær til dessert.

Skrevet
13 timer siden, Jerry Lee skrev:

Veldig bra. Takk skal du ha.  Føler for å teste med norske lomper.  😉

Har du vurdert å starte en dagbok på kg? En egen dagbok hvor du kunne pratet om alt relatert mat osv, en egen dagbok for en selv og sine venner :) 

Anonymkode: ce326...383

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vurdert å starte en dagbok på kg? En egen dagbok hvor du kunne pratet om alt relatert mat osv, en egen dagbok for en selv og sine venner :) 

Anonymkode: ce326...383

Er nok ikke min greie det.  ☺

Skrevet

Frossenpizza.  Big One "El Taco Real med saftig rømme". Ekstra ost og sinnakrydder.

Det får greie seg...

• Liker 1
Skrevet

I dag spiser vi ute! Da blir det enten noe skalldyr eller vegetar-salat. Og masse godt øl. Hoppla, jeg gleder meg!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Eun skrev:

I dag spiser vi ute! Da blir det enten noe skalldyr eller vegetar-salat. Og masse godt øl. Hoppla, jeg gleder meg!

Kos deg!   😀

Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Kos deg!   😀

Takk! Gjett om jeg skal 😁 Vi skal på en restaurant/pub her i byen som er kjent for å ha mye forskjellig øl. Har allerede snoka på ølmenyen og kjenner at det skal bli vanskelig å bestemme seg 🤔 Snakk om luksusproblemer 🍻

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Eun skrev:

Takk! Gjett om jeg skal 😁 Vi skal på en restaurant/pub her i byen som er kjent for å ha mye forskjellig øl. Har allerede snoka på ølmenyen og kjenner at det skal bli vanskelig å bestemme seg 🤔 Snakk om luksusproblemer 🍻

Liker ikke øl, så slipper den "bekymringa".  :fnise:

Husk å bestille noe god MAT, og, da.  😜

• Liker 1
Skrevet

Søndag :

Hvalkjøtt i tjukk brun saus med mandelpoteter, kålstuing, brokkoli, rosenkål og tyttebærsyltetøy borte på besøk..

OMG!!   :spise:

Skrevet

Fish&crisp rolls med poteter, hvit saus, kokte og rårevne gulrøtter.

Skrevet

Pasta med parmesansaus og stekt pølse/grønnsaker med enda mer parmesan på toppen 😊

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Stella Rose skrev:

Fish and chips

Really...?!   :fnise:

Gjest Stella Rose
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Really...?!   :fnise:

Ja :jolie: Lenge siden jeg har spist det og fikk lyst på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...