Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe så kjedelig, men akk så godt, som helt vanlig, plain taco

Spiser alene da er det greit med taco som man kan spise restene av til frokost og lunsj i morgen 👍

Anonymkode: 88090...5b2

Skrevet (endret)

Rista brød med rester av svinekam fra i går og Västerbotten ost fra lørdags racletten. Sennep seff.

Kaster ikke mat her i huset😸

Endret av LittDiva
Glemte sennep
  • Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, LittDiva skrev:

Rista brød med rester av svinekam fra i går og Västerbotten ost fra lørdags racletten. Kaster ikke mat her i huset😸

😀   👍

Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

😀   👍

Fått med meg at du også er av den sorten der. Og fadderullandei, hva er det som er bedre enn restemat? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
58 minutter siden, LittDiva skrev:

Fått med meg at du også er av den sorten der. Og fadderullandei, hva er det som er bedre enn restemat? 

Riktig. Mat kaster man ikke om man ikke absolutt må!  ☺

Kan bli mye gode "nyretter" av restemat, ja.  😀

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet

I dag har vi en sushi-date med jentungen.. ikke min og mannen sin favorittmat akkurat, men hun elsker sushi. 

Rare ungen vår; hater pizza men elsker rå fisk. 

• Liker 5
Skrevet

I dag blir det salat med norske plommer, ristede kikerter, fetaost, tomater som blir stekt hele i tørr panne på lav varme, agurk og rødløk.

• Liker 2
Gjest Stella Rose
Skrevet

Kokt torsk, med poteter, raspa gulerøtter og sandefjordsmør.

Skrevet

Kyllingvinger og -lår med salat, chilibønner og krydrede stekte poteter blir det senere i dag.

• Liker 2
Skrevet

I dag ble det en tarte flambee på den lettvinte måten, altså med ferdigkjøpt bunn. Godt okke som :)

• Liker 1
Skrevet

Pasta med kylling og sprøstekt bacon i fløtesaus

Skrevet

Biff Stroganoff 

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det medisterkaker med poteter og surkål. :)

• Liker 1
Skrevet

Ovnspannekake

Er egentlig ei lavkarbo-oppskrift, men bruker å lage den endel selv om vi ikke spiser lavkarbo. Passer også utmerket til lunsj/skolemat dagen etter siden den er like god kald :) 

Skrevet
15 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Biff Stroganoff 

Rester i dag.

Skrevet

Fremdeles svinekam fra torsdagen. Laget tomatsaus med løk, chili, oliven og hvitløk, hakket kjøttet i småbiter. Spagetti og ost til.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Svine indrefilet som har vært i ovnen i noen timer (lav temp.). Marinert i en marinade av: chilli, ingefær, sitron, hvitløk, sesamolje og fiskesaus knust i mortel til en paste. Har helt på kokosmelk/fløte og potet (for å få opp stivelsen litt). På slutten tar jeg i brokkoli, tomat (glemte at jeg ikke hadde gulrot) og vårløk. Smaker til med soyasaus og riseddik. Serverer med ris. 

Endret av lille humla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...