Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kålrabistappe her også, en rest fra fryseren. Stekt torskerygg til, kokte nypoteter og brunet smør med salvieblader og sitron, tror jeg. 

Anonymkode: ad006...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stekte lårfileter av hubbartkylling (50% på rema) sammen med sauterte assorerte bønner og en enkel tomatsalat med balsamico. 

Skrevet
2 minutter siden, gohege skrev:

Stekte lårfileter av hubbartkylling (50% på rema) sammen med sauterte assorerte bønner og en enkel tomatsalat med balsamico. 

Hva pokker er hubbartkylling?   :rodme:

• Liker 1
Skrevet

Tortilla med avokado, cherrytomat, fetaost, oliven og hvitløk

• Liker 2
Skrevet

Endel tint flesk må brukes opp.  Så det serveres med speilegg, tomatbønner, snurring og stekte restepoteter.

Turmat.   :nigo:

Skrevet
1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Biffsnadder.

Mhm.  Egenkomponert? Innhold og tilbehør?  Folk mekker det så ulikt.   😀

Gjest Stella Rose
Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Mhm.  Egenkomponert? Innhold og tilbehør?  Folk mekker det så ulikt.   😀

Biffstrimler stekt sammen med løk og sopp. En salat med paprika, agurk, tomat og mais, pomfri og béarnaisesaus. Laget selv, ja.

Skrevet
Akkurat nå, Stella Rose skrev:

Biffstrimler stekt sammen med løk og sopp. En salat med paprika, agurk, tomat og mais, pomfri og béarnaisesaus. Laget selv, ja.

Oki.  😀   ...om jeg får slippe bærnė...   --->   :spise:

Skrevet

Ostesmørbrød med oliven, tunfisk, tomater. Chilisaus på toppen.

I morra blir det Raclette: brød, poteter, Chorizo , bacon, pølser fra Annies pølsemakeri, biff, sølvløk, 3 forskjellige oster, marinert kylling, en syrlig grønn salat, asparges. Masse vin til😋😋😋

Skrevet

Lasagne hos oss i kveld, med grønn salat og nybakt focaccia.

Anonymkode: ad006...80d

Skrevet

Jeg hadde en rest av en tomatsaus som ble blandet med pasta og tomater, samt fikk et lokk av ost, før den fikk en runde i ovnen. Pleier å bli bra med sånne resteformer.

Skrevet

Stekt laks ned blomkålouré, spinat, ovnsbakte tomater og soyasmør

Anonymkode: f78b4...2d1

Skrevet
1 time siden, Brunhilde skrev:

Jeg hadde en rest av en tomatsaus som ble blandet med pasta og tomater, samt fikk et lokk av ost, før den fikk en runde i ovnen. Pleier å bli bra med sånne resteformer.

Bra. Elsker at folk ikke kaster rester, men bruker dem til et nytt måltid.   :hug:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Tortillapizza blir det i dag.

Hmm... vet hva de er hver for seg. Men hva er komboen?  Pizzafyll&godt på en tortilla/tortilla som pizzabunn?  

Eller no'?  😊

Skrevet
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hmm... vet hva de er hver for seg. Men hva er komboen?  Pizzafyll&godt på en tortilla/tortilla som pizzabunn?  

Eller no'?  😊

Jupp! Oppdaget ikke at jeg ikke hadde mer gjær før alt annet var klart. Da blir de tortillas som bunn :Nikke: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...