Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Velkommen skal du være :laugh:

Syns forresten din mat hørtes veldig god ut, vi kan jo ta den i morgen :nigo:

Takk.   :rodme:

Og, takk. Ja, det kan vi jo.   😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir enda mer restemat i dag. Skjærer maisbrødet fra i går i litt store terninger, steker de lett i olje sammen med løk, hvitløk, sopp og paprika, heller over 3-4 piskede egg, lar det stivne og strør ost på toppen helt mot slutten. Spiser det med tacosaus og rømme til.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Eun skrev:

Det blir enda mer restemat i dag. Skjærer maisbrødet fra i går i litt store terninger, steker de lett i olje sammen med løk, hvitløk, sopp og paprika, heller over 3-4 piskede egg, lar det stivne og strør ost på toppen helt mot slutten. Spiser det med tacosaus og rømme til.

Høh.. pussig mat. Men høres godt ut.  :spise:

Skrevet
10 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Høh.. pussig mat. Men høres godt ut.  :spise:

Haha, ja, restemat pleier å bli litt pussig 😅 Men jeg spiser heller litt rar mat i blant enn å måtte drive unødvendig kasting av helt fin og god mat 😊 Som regel blir det bra!

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Eun skrev:

Haha, ja, restemat pleier å bli litt pussig 😅 Men jeg spiser heller litt rar mat i blant enn å måtte drive unødvendig kasting av helt fin og god mat 😊 Som regel blir det bra!

Bra. Samme her. Hater å kaste mat, så noen måltider kan av og til bli litt rare.  😀

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Bra. Samme her. Hater å kaste mat, så noen måltider kan av og til bli litt rare.  😀

Man lærer jo en hel del om matlaging når man lager mat med det utgangspunktet 😁 Føler i hvert fall sjæl at jeg blir bedre på å sette sammen smaker, teste nye ting og generelt bli litt mer kreativ på kjøkkenet. Ingenting slår vel det når man liker å lage mat, og å ikke minst SPISE mat 😁

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Eun skrev:

Man lærer jo en hel del om matlaging når man lager mat med det utgangspunktet 😁 Føler i hvert fall sjæl at jeg blir bedre på å sette sammen smaker, teste nye ting og generelt bli litt mer kreativ på kjøkkenet. Ingenting slår vel det når man liker å lage mat, og å ikke minst SPISE mat 😁

Godt sagt, og jeg er SÅ enig.  😀

• Liker 1
Skrevet

Gryterett med salat og focaccia til. 😊

Skrevet

Beinfrie nakkekoteletter i brun saus med stua kål, poteter og tyttebærsyltetøy.

Skrevet

I går ble det tofu, vårløk og paprika i en peanøttcurrysaus, servert med ris. I dag blir det restene med hummus ved siden av. 

Skrevet

Ikke helt sikker. Har en pakke med grillribbe som jeg kjøpte til halv pris på Kiwi, så burde vel bruke den i dag. Kanskje sammen med kokte poteter, tzatziki og en grønn salat 🤔

Skrevet

I dag blir det pasta med masse purre og grønne erter. Sprøstekt bacon på toppen.

Skrevet

Shepherdless pie med linser, grønnkål og rotgrønnsaker. 

Skrevet

Rester fra i går, med påfyll av røkte kjøttpølser.

Skrevet

Bursdagsmiddag (husets frue bikker 40 idag) ute, biffsalat til meg, cowboyburger til husets herre og pizza til ungen.

Skrevet

Blir taco. Den ekte norske varianten. 

Skrevet

I kveld blir det tortillas med hummus, guacomole og stekte grønnsaker.

Skrevet

I går ble det tacogryte med diverse grønnsaker og hvite bønner, rømme, salsa og avokado. I dag blir det speilegg med tomatbønner, noen veggisboller som er igjen fra tidligere, og rester av rømme og salsa.

Skrevet

Stekte røkte kjøttpølser og stekt lettsaltet flesk med poteter, kål'abistappe med gulrotbiter, tyttebærsyltetøy og stekesjy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...