Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Karbonader og hjemmelaget potetmos..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indisk gryte med kikerter,chana dal og mynte, aubergine med panch phoran (krydderblanding), basmatiris og cachumbar

Skrevet

Stekt rødspette med poteter, grønnsaker og tartarsaus.

Skrevet (endret)
Indisk gryte med kikerter,chana dal og mynte, aubergine med panch phoran (krydderblanding), basmatiris og cachumbar
Vi var kjempesultne og gadd ikke vente på gryten som skal koke i sju lange og sju brede, så vi stokket litt om på ukeplanen og hadde fiskeburgere med ovnsstekte Chériepoteter, tomatsalat og rømme i stedet. Endret av Nilma
Skrevet (endret)

Vi har hatt spaghetti carbonara, men med serranoskinke i stedet for bacon/pancetta. Vi hadde også en stor salat av ruccola, selleristang, fennikel, dampet spinat og sitron-/oljedressing.

Edit: Og nå har vi vannmelon, vannmelonsorbet og bringebær til dessert.

Endret av Zia
Skrevet

Jeg er hjemme alene i dag, derfor var jeg med ei vennine på kinarestaurant og spiste biff i karrisaus med grønnsaker. Ris til.

Skrevet

Middagen (eller kveldsmaten) i dag ble:

Stekt torsefilet, panert i mel med salt og pepper (som jeg har fisket selv!)

stekt løk og sjampinjong

potet

råkostsalat

bergens fiskesaus

:goodbye:

Skrevet

Fullkornspenne med pesto, tomat og mozarella. Enkelt og greit

Skrevet

Idag ble det ikke middag :forvirra: Ivertfall ikke hvis brødskive med ost ikke telles

Skrevet

I går spiste vi fiskekaker (ikke sånne tørre ekle fra frysedisken, men ferske. Nam! ) med villris og wokede grønnskaker med chili, hvitløk og tandoorikrydder til.

I dag får jeg besøk av en venninne, har tatt opp kjøttdeig og pitabrød fra fryseren, så det blir nok krydret kjøttdeig i pitabrød med masse grønnsaker og salat, salsa og kesam.

Skrevet

hjemmelaget flötegratinerte potet og svinefile ;p

samme som i går ;p jeg bor i nederland, her må flötepotetene lages selv, di selger ikke sånn 1-2-3 flötepoteter, gosh som jeg savner dem, men lagde hjemmelaget for förste gang i går! ganske vellykket! super enkelt

poteter, hell over flöte og krydder med salt og pepper, kanskje hvitlökspulver for dem som liker og VIPS ! (etter 20min i ovnen)

TADA! jeg elsker det <3

Gjest New Dawn
Skrevet

Idag skal jeg ut og kjøpe blomkål og lage deilig blomkålsuppe til middag .. med masse blomkål oppi :)

Skrevet
Siden latskapen tok overhånd i går, blir dette middagen i dag i stedet. :)
Skrevet

Tomatpai med aubergine og chorizo.

Skrevet

I går ble det fiskekaker i pita med masse deilige grønnsaker og dressing.

Idag blir det kyllingminestrone suppe!

Imorgen blir det hjemmelaget potetmos med vri, grønn salat og hjemmelagede kjøttkaker/boller.

Skrevet

Mørbradbiff, hjemmelagede fløtegratinerte poteter og bearnaisesaus.

Skrevet

Omelett med paprika, purre, tomat og ost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...