Lenemor Skrevet 12. november 2003 #381 Del Skrevet 12. november 2003 I dag blir det innmatpølse og medisterpølse, Med surkål og poteter. En fin forsmak på julemiddagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 12. november 2003 #382 Del Skrevet 12. november 2003 I går: Ovnsstekt laks og nudler med soya-sesam-honning-lime-vårløkdressing. I dag: Vegetargryte med kikerter og couscous. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. november 2003 #383 Del Skrevet 12. november 2003 Nå igjen??? Tror du bør overta matlagingen og heller la henne gjøre noe HUN er god på...... You've got that right.. Nei assa, kanskje litt vanskelig å lage god mat hvis man har mye å tenke på, sånn som hun har nå. Men i dag, i dag SKAL vi ha god mat :D (jeg ahr bestemt hva.. *ler* I dag skal vi enten ha pitabrød eller tortilla fylt med røkelaks og masse gode grønnsaker som mais, agurk, ruccolasalat - det fantasien tilsier. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. november 2003 #384 Del Skrevet 12. november 2003 I går: Ovnsstekt laks og nudler med soya-sesam-honning-lime-vårløkdressing. Du har vel ikke tilfeldigvis en oppskrift på den der sausen vel? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 12. november 2003 #385 Del Skrevet 12. november 2003 Elstemann er ikke helt frisk i dag og derfor er han hjemme fra bhg. Han har ønska seg pannekaker, og det blir det. Med bacon til! NAM!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 12. november 2003 #386 Del Skrevet 12. november 2003 Du har vel ikke tilfeldigvis en oppskrift på den der sausen vel? :D Joda! :D Omtrent sånn - kan tilpasses etter smak og behag: 6 ss soyasaus 3 ss honning 3 ss limesaft (eller riseddik) 3-4 ss sesamolje 3 vårløk i skiver biter Bland alt og hell over nykokte nudler. Hvis du vil ha laks til: Pensle en bit laksefilét med samme type dressing iblandet litt sennep og pepper. Stek i ovn på 250 grader i ca. 15 minutter, avhengig av størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. november 2003 #387 Del Skrevet 12. november 2003 Idag blir det pitabrød eller tortilla med løvbiff, ferdigkjøpt salat, agurk, ost og hjemmelaget dressing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dacota Skrevet 12. november 2003 #388 Del Skrevet 12. november 2003 Spaghetti, speilegg på brød og tomatbønner. Jums, jums. Det er kjempegodt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2003 #389 Del Skrevet 12. november 2003 Kinamat. *slurp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 12. november 2003 #390 Del Skrevet 12. november 2003 I dag ble det nybakt brød som mannen har bakt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. november 2003 #391 Del Skrevet 12. november 2003 Blir ingen middag på meg i dag! Sambo er borte i kveld og jeg gidder ikke å lage noe. Tar meg litt kornblanding eller noe om jeg blir sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 12. november 2003 #392 Del Skrevet 12. november 2003 Medisterkaker, surkål og poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. november 2003 #393 Del Skrevet 12. november 2003 I dag ble det nybakt brød som mannen har bakt.... Næ, en mann som baker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. november 2003 #394 Del Skrevet 12. november 2003 Marokkansk kylling m fløtepoteter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 12. november 2003 #395 Del Skrevet 12. november 2003 Næ, en mann som baker! Hehe..... Han har begynt å bake fordi han nekter å spise kjøpebrød og at jeg ikke alltid gidder..... Så nå er brødbakeransvaret plutselig blitt mannens.... Det er kjempegode brød, og jeg er jo storfornøyd, for hjemmebakt brød er jo nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. november 2003 #396 Del Skrevet 12. november 2003 en smule misunnelig på 'Lilly'...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papaya Skrevet 12. november 2003 #397 Del Skrevet 12. november 2003 Det blir stektris med kylling i dag...også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 12. november 2003 #398 Del Skrevet 12. november 2003 Julepølser, poteter og peppersaus (!) ( fant ikke noen annen saus som passet ) Godt var det i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 12. november 2003 #399 Del Skrevet 12. november 2003 i dag er det ikke middag. jeg er fortsatt på skolen og jeg er ikke hjemme før kveldsnytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. november 2003 #400 Del Skrevet 13. november 2003 Ingenting (hjemme alene i dag også..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå