Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

svinekoteletter med poteter, bearneisesaus, mais, stekt sopp og rosenkål. litt av en blanding? hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal vi ha biff med peppersaus og pommes noisettes!!

Men det er bare fordi vi får besøk...

Skrevet

Stekt kyllingfilet (muligens marinert i yoghurt og krydder) med hummus. *glede seg* :P

Skrevet

I forigårs hadde jeg popcorn til middag, i går ble det cornflakes. Det må sies at popcorn var den middagen som holdt lengst, mer volum.. Lurer på hva det blir i dag.. maiskolber kanskje..

• Liker 1
Skrevet

Marokkansk kyllinggryte med yoghurt, sitron og kikerter. ris og salat til! *nammenam* :D

Skrevet

Rester fra i går...... pølser i brun saus med kokte poteter og ertestuing.

Gjest Anonymous
Skrevet
I forigårs hadde jeg popcorn til middag' date=' i går ble det cornflakes. Det må sies at popcorn var den middagen som holdt lengst, mer volum.. Lurer på hva det blir i dag.. maiskolber kanskje..[/quote']

hehe du er glad i mais du? :blunke:

Skrevet

Vi hadde Chinese Sweet & Sour fra Uncle Ben's m svinekjøtt fra nakkekoteletter og basmatiris. Soyasaus over d hele! Så bakte jeg og 13-åringen brownies i ettermiddag. Spiste så jeg føler meg som en sperreballong......nesten kvalm!!! :sjokk:

Skrevet

Vi hadde spaghetti men stekte kyllingbiter og fjordlands oste- og pestosaus. Og litt ekstra pesto i.

Skrevet

Har nå lest igjennom noen sider, men vet fremdeles ikke hva jeg skal lage til kvelds!

Lasagne, kanskje?

Skrevet

Var på kinesisk restaurant med pappa. NAm! :D

Skrevet

Vi hadde pølser og potetmos vi! Veldig lenge siden jeg har spist, og det var egentlig veldig godt!!

Skrevet

Vi hadde fiskepinner, pomme frites og salat........Gjenganger!!! :-?

Skrevet

Det ble lasagne i dag. (og det var din skyld MarianneE) :ler:

Cloe

Skrevet

I dag blir det pannekaker. Seinere på kvelden skal mannen min og jeg ut for å spise lutefisk :D !

Skrevet

I dag blir det indisk; chicken tikka masala med basmatiris og rødvin i store mengder!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...