Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er det - namnam -nykokt hummer! Gleeeeder meg!

Hørtes nydelig ut! Men så har ikke jeg smakt hummer noen gang da, hehe.

I dag skal vi spise hjemmelaget pizza med salat til - gleder meg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde
I dag skal vi spise hjemmelaget pizza med salat til - gleder meg! 8)

DET skal vi ha i morgen - og tro meg, selv om hummer er godt (men absolutt IKKE verd prisen) så bytter jeg den mr enn gjerne mot hjemmelaget pizza! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET skal vi ha i morgen - og tro meg, selv om hummer er godt (men absolutt IKKE verd prisen) så bytter jeg den mr enn gjerne mot hjemmelaget pizza! :wink:

Det er bare å komme, ble masse igjen! Mammas egne hjemmelagde pizza - slår alt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går hadde vi besøk og spiste lammestek med fløtegratinerte poteter, med eplekake til desert.

I dag har kjæresten ønsket seg pannekaker.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaghetti og kjøttsaus. Lagde dobbelt porsjon på fredag, så vi skulle ha til idag også. Igår spiste jeg og sambis sild og dansk rugbrød, gravlaks og litt spekemat og eggerøre samt øl og akevitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke akkurat kjempemange ingredienser i dag, men har funnet ut at jeg skal lage en slags pizza med det jeg kan finne.... Hmmm spennende å se hva resultatet blir...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RYPER!! Mannen er i full sving på kjøkkenet med sin egen fangst fra jakten tidligere i høst... Jeg må innrømme jeg er litt skeptisk, men skal bli gøy å smake. Liker annen vilt så det må jo egentlig bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RYPER!! Mannen er i full sving på kjøkkenet med sin egen fangst fra jakten tidligere i høst... Jeg må innrømme jeg er litt skeptisk' date=' men skal bli gøy å smake. Liker annen vilt så det må jo egentlig bli bra![/quote']

Heldiggris!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh... jeg ble helt kvalm da han slengte en hel rype på fatet mitt og det endte med at jeg spiste mest poteter, saus og grønnsaker... Foreslår at han tilbereder på en litt mer delikat måte neste gang!!!! (Jeg fikk samme følelse som da jeg fikk slengt et halvt sauehode på tallerkenen under smalahovefest på Voss en gang... PJUK!!!) Egentlig litt sykt jeg som er glad i all slags mat og ikke særlig kresen. Men hele dyr (gjerne litt hårete) er bare ikke noe for meg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det taco-kjøtt-pai med rester fra i går.

Ble kjempegodt faktisk, selv om sambo var skeptisk :-? . Rester står ikke øverst på hans liste akkurat.

Oppskrift:

1 pakke Maizena pai (mix)

(Forhåndstekes i 10-15 minutter)

400 gram karbonadedeig

1 stor løk (hakket)

1/2 paprika (i små terninger)

1/2 boks mais (liten)

Alt dette stekes i panne og tilsettes:

Tacokrydder

Litt salsa

Knust chili og hvitløk (glass fra Rimi)

Diverse krydderier

Fyllet legges i paiskallet før jeg strør masse ost på toppen og himer hele greia i ovnen i 30 minutter. (Dekkes til om osten blir for mørk).

Serveres med chili-nachos, rømme og salsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma lagde sånn ferdigpakke med moussaka. Fytterakker'n så vondt det var! :-? For det første var det ikke noe godt sånn den var, men så hadde mamma saltet det helt ekstremt mye, hun var redd det ikke skulle smake så mye ettersom maten i går var noe smakløs.

Nei, ble nesten bare salat p åmeg til middag. Og en loffskive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...