Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kyllingfilet fylt med Snøfrisk og dill, bacon surret rundt. Stekt i panna, ettervarmet i ovn med fløte og tomater med mozarella. Ris og salat til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laks m/ ovnsstekte poteter og div. grønnsaker

...... ble det ikke i går likevel..... Reiste ut på kinarestaurant, så laksen kom på bordet i dag....

Skrevet

I dag var det noe så knallspennende som spaghetti med orientalsk gryte m/kjøttdeig. Oppfinnsomheten var på topp, og kjøleskapet formelig "bugnet"... :ler:

Skrevet

Kyllinggyte med grønnsaker og yoghurt. Ris til.

Skrevet

I dag blir det Pad Thai! :D :D

Nam, har ikke spist det siden jeg var i Thailand for altfor lenge siden!

*gleder seg til middag*

Skrevet

Kom tidlig hjem fra jobb i dag, så da kan jeg lage noe "ordentlig".

Det blir elgstek.

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Vegetarlasagne med paprika, tomat og squash. Salat med rødløk og oliven til og nystekt baguette. Tror vi tar vin til i dag :D

Skrevet

Noe enkelt siden jeg skal bort i kveld.

Så i dag blir det pasta (og jeg glemte at jeg skulle bort, har hatt hvitløk i den!!) med skinke.

Skrevet

I dag skal gubben på fotballkamp, og da gidder jeg ikke lage noe bare til meg selv.

Blir vel et par blingser med kokt egg og kaviar!

Skrevet

Tomatsuppe.. Eller risengrynsgrøt. Hm.

Skrevet

Idag blir d pitabrød m tunfisksalat...altså et sammensurium av de oppskriftene jeg fikk på Mat og drikke!

Skrevet

Det er visst en eller annen fotballkamp på TV i kveld, så sambo insisterer på pizza. Ingen av oss gidder å bake (eller handle), så jeg tror nok at det blit en eller annen bestilling et eller annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...