Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hjemmelaget kjøttpudding, poteter og kålstuing.

Skrevet

Lurer på om kakemennene jeg bakte ble middagen jeg gitt.

Skrevet

I går da jeg hade jentekveld, spiste vi kylling (kyllingruladesymfoni het det visst) med fetaost, urter og tomater inni, med et veldig godt italiensk brød, salat og tomatsalsa til. Utrolig nammis! :briller:

Skrevet

I dag blir det ovnsbakt fjellørret, krydret med merian, basilikum, laurbærblad, sitrondråper, salt og pepper. Serveres med agurk og hjemmelaget potetmos

Skrevet

Hamburgere. Har en sinnssykt travel ettermiddag foran meg, så det er bare hjem og rett ut igjen, og da må middagen gå fort!

Skrevet

Stekte nudler med kyllingfilet, cashewnøtter, bambusskudd, vannkastanjer og en god wok-saus.

Skrevet

Betasuppe med pølseterninger og fersk loff med smør på.

Skrevet

Jeg og avkommet spiste omelett m baconterninger, potet, rødløk, ost og tomat!

Skrevet

I dag spiste vi på Ikea :oops: .

Ble iallefall mette.

Skrevet

Ikea har god mat de da :D

I dag lagde mamma Fiskesuppe til meg, Bergens fiskesuppe, ikke hjemmelaget, hun var ikke hjemme før over åtte. Men hun puttet i vårløk, purre og gulrot. Med masse sitronpepper og nystekte baguetter til. 8)

Gjest Indianlady
Skrevet

:D lutefisk,ertestuing,stekt bacon og poteter.

Skrevet

Skal ha Thaigryte med kyllingfilet, ris (og ekstra krydder). Blir sen middag for jeg er syk og soulmannen er så treg til å komme igang med matlagingen :lol: Igår hadde vi dampet fløtepudding med poteter, brokkoli, gulrøtter og hvit saus.

Skrevet

I kveld kommer mannen hjem fra jobbtur i frankrike, så da blir det laks og eggerøre til kvelds i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...