Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svineribbe med medisterkaker, surkål, rødkål, poteter og grønsaker.

Må tyvsmake på jula. Gjør det nå - lenge før julaften, slik at det er lenge siden sist når den store dagen kommer. Det var ganske godt da - i år også. Nå går jeg bare rundt og har lyst på dessert - is.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderjenta
Skrevet

I dag har vi hatt kyllingfilet (stekt som biffer) med gratinerte poteter og salat til.

Skrevet

Spaghetti med ostesaus og skinke!

Skrevet

Fredag - pølser

Lørdag - kjøtt i form

Søndag - kyllingfajitas

Idag - hamburger

Fryktelig sunt og næringsrikt dette. Men hadde eksamen i dag og da tenker man på andre ting. Litt bedre middager en liten stund fremover i alle fall håper jeg....

Skrevet

Laget wok i dag jeg. Men det er siste gang! Det er vanligvis prinsen min som lager det (jeg hjelper med å kutte opp grønnsaker) og det skal han få fortsette med. Min var ikke god i det hele tatt. :grine:

Gleder meg til han kommer hjem på fredag, så vi kan lage mat sammen igjen! Det er så koselig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har chilihvitløkkongereker med kokt ris til i dag,mmm kjempe nam nam :D

Skrevet

En eller annen sånn der fiskegreie (pannert laks) med no spinatfyllgreier. Tilbehør: kokte gulrøtter og brokkoli, hasselbakte poteter. Mamma sve fisken :cry:

Skrevet

koteletter vendt i egg og en blanding av knust kavring, litt mel, salt og pepper, brunet og kokt ut i fløte og hjemmelaget potetmos til. Ble mett gitt....

Skrevet
En eller annen sånn der fiskegreie (pannert laks) med no spinatfyllgreier. Tilbehør: kokte gulrøtter og brokkoli' date=' hasselbakte poteter. Mamma sve fisken :cry:[/quote']

Mora di saboterer middagen støtt og stadig jo...... :ler:

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde grøt til middag i dag, og så lagde jeg scones til kveldsmat nå nettopp. I morgen skal vi lage ett eller annet med nudler til. Ikke Mr. Lee typen altså, men slike "skikkelige"...

Skrevet

Ja huff, mamma har vært slem i det siste :evil: Hun lar nok sin aggresjon gå utover matlagingen, for som regel er hun ganske flink :D

Best blir det hvis vi lager maten sammen.. Hehe. (mamma har en tendens til å svi, overkoke, brenne osv)

Skrevet

Alene hjemme ikveld, så jeg vet ikke helt enda...

Gjest Anonymous
Skrevet

vårruller med ris og røde linser, og hollandaisesaus:)

Skrevet
Stekt laks, poteter ,agurksalat, og rømme.

mmm

Nå ble jeg fristet, tror det blir ovnsbakt laks og norsk agurksalat til middag imorgen :P

Skrevet

VONDT!!!!!! :evil: Grrr.. *sint på mamma*

Skrevet
VONDT!!!!!!  :evil: Grrr.. *sint på mamma*

:hoho::hoho::hoho: Nå igjen??? Tror du bør overta matlagingen og heller la henne gjøre noe HUN er god på...... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...