Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Svineribbe med medisterkaker, surkål, rødkål, poteter og grønsaker.

Må tyvsmake på jula. Gjør det nå - lenge før julaften, slik at det er lenge siden sist når den store dagen kommer. Det var ganske godt da - i år også. Nå går jeg bare rundt og har lyst på dessert - is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag - pølser

Lørdag - kjøtt i form

Søndag - kyllingfajitas

Idag - hamburger

Fryktelig sunt og næringsrikt dette. Men hadde eksamen i dag og da tenker man på andre ting. Litt bedre middager en liten stund fremover i alle fall håper jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget wok i dag jeg. Men det er siste gang! Det er vanligvis prinsen min som lager det (jeg hjelper med å kutte opp grønnsaker) og det skal han få fortsette med. Min var ikke god i det hele tatt. :grine:

Gleder meg til han kommer hjem på fredag, så vi kan lage mat sammen igjen! Det er så koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En eller annen sånn der fiskegreie (pannert laks) med no spinatfyllgreier. Tilbehør: kokte gulrøtter og brokkoli, hasselbakte poteter. Mamma sve fisken :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koteletter vendt i egg og en blanding av knust kavring, litt mel, salt og pepper, brunet og kokt ut i fløte og hjemmelaget potetmos til. Ble mett gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller annen sånn der fiskegreie (pannert laks) med no spinatfyllgreier. Tilbehør: kokte gulrøtter og brokkoli' date=' hasselbakte poteter. Mamma sve fisken :cry:[/quote']

Mora di saboterer middagen støtt og stadig jo...... :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde grøt til middag i dag, og så lagde jeg scones til kveldsmat nå nettopp. I morgen skal vi lage ett eller annet med nudler til. Ikke Mr. Lee typen altså, men slike "skikkelige"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff, mamma har vært slem i det siste :evil: Hun lar nok sin aggresjon gå utover matlagingen, for som regel er hun ganske flink :D

Best blir det hvis vi lager maten sammen.. Hehe. (mamma har en tendens til å svi, overkoke, brenne osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Stekt laks, poteter ,agurksalat, og rømme.

mmm

Nå ble jeg fristet, tror det blir ovnsbakt laks og norsk agurksalat til middag imorgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VONDT!!!!!!  :evil: Grrr.. *sint på mamma*

:hoho::hoho::hoho: Nå igjen??? Tror du bør overta matlagingen og heller la henne gjøre noe HUN er god på...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...