Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Jeg skulle egentlig lage thailandske fiskekaker, men vi gikk ut og spiste thailandsk curry i stedet. Så fiskekakene blir i morgen, med salat til og muligens i hjemmelagde hamburgerbrød, evt. ris. Vi får se.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble det en forandring i planene og jeg endte opp med en puylinsesalat med rødløk og persille, cherrytomater og halloumi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha fiskekaker, men glemte å kjøpe :ler: Så da ble det improvisert tomatsuppe med friske og hermetiske tomater, diverse grønnsaker, egg og litt garam masala (!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Pestobakt ørretfilet, sautert bladspinat (hvis jeg finner på butikken) og byggrynssalat med grillet rød og gul paprika, cherrytomater, bladpersille, chèvre og pinjekjerner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

endring i planene.. hadde ikke tatt ut kylling fra frysen, så det blir pølse med hjemmelaget potetstappe.. hehehe

Endret av Litavesla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vesla bestilt ostesufflèt (eller ostefilet som hun kaller det) med baconbiter i.

Serveres med stekt sopp, marinert hvitløk, marinert hvitløk o.li, og baguetter med hvitløkssmør.

Endret av Reveal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hjemmelaget Chicken Tikka fra den indiske kokeboka mi ;o) og nybakte Nan brød, pluss ris og raita da :) I tillegg ble det indisk vin ved siden av, siden det er fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...