Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hunter7 skrev (10 timer siden):

Ymse bladsalater med laks, jordbær, mango, hasselnøtter og blodappelsinvinaigrette

Når jeg leser om dine middager så tenker jeg noen ganger at du må invitere meg. 😄

Her blir det hjemmelaget pizza, med tykk bunn, baconterninger, rødløk og uansvarlig mye ost. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det ostesuffle, grønn salat og baguette med godt smør. Skikkelig retromat på en fredag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllinglår i kremet sennepssaus og potet-hvitløkmos.

@MarianneE Takk, og det i lige måte :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er bedt ut i dag for og feire 60årsdagen til min mor, som fylte det i februar i fjor,men da var korona i full blomst, så da ble det idag :) blir kina mat av et slag :)

Anonymkode: b10ed...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann lager i dag kveite med skalldyrsaus, små mandelpoteter, svartkål,og fennikel☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det toros bolognesegryte med fullkornsfusilli. Tilsettes karbonadedeig bare. Skal dog pimpe den med litt finhakka grønnsaker oppi, og servere med parmesan og basilikumblader🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandis i dag. Denne gangen skal jeg også huske å ta på strøosten i motsetning til sist. Ble stusselige greier uten. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskeboller i hvit saus med kokt potet og gulrot. Ikke favorittmåltidet akkurat, men kjapt og greit på en mandag!

Endret av Eun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...