Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag blir det spaghetti ala capri. :spise: 

Rettelse: Tok feil pakke i farten, så det ble spagetti med kjøttboller. Men den eneste merkbare forskjellen er at det ikke var cocktailpølser i blandingen. xD 

Endret av FrankDrebin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve meg på fløtegratinerte poteter med fennikel i. Stekte pølser og salat til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det Kapteinens fylte torsk med amadinepoteter, sautert spinat, edamamebønner, erter, brekkbøner, sukkererter og asparges. Servert med hjemmelaget remulade

Anonymkode: f78b4...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grov fiskeburger i briochebrød med tomat, salat, rødløk og dressing. Hjemmelagede søtpotetfries og aioli til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskeburger med grove burgerbrød, rødløk, salat og remulade på. Pommes fries ved siden av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (6 timer siden):

Vi er heeeelt craaazzyyy og tar taco på en onsdag!

Vi var like crazy på mandag😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (På 27.3.2022 den 20.21):

Pannestekt piggvar med sautert spinat, rødløk, cherrytomater og saltbakte småpoteter. 

Piggvar🥰. Nesten som å spise smør😋. Og tilbehøret ditt plukker jeg med meg til neste gang.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En særdeles dårlig middag i dag. Tacokyllingen fra Pizzabakeren. Fikk noen (sorry) ekle kjøttboller i stede for kylling, bunnen var uvanlig tynn, nachosen var brent og hvitløsdressingen var helt feil konsistens. Blir lenge til neste gang vi bestiller derfra ja 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det extra long chili cheese fra Burger King, men men. Er jo helg  🥴

Anonymkode: ee259...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk 11 åringen bestemme middag, og da ble det pasta carbonara. Han gjorde det meste av matlagingen😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var invitert bort og fikk nydeig svinefilet med fløtegratinerte poteter, saus og masse forskjellige grønnsaker. Det smakte veldig godt, og best av alt, jeg slapp å lage det selv. :)

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To brødskiver med spekeskinke. Har korona, og formen er dårlig så måtte bare få i meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spiste jeg på Fly Chicken. Litt dyrt for å være hurtigmat, men også veldig godt. Spiste kyllingburgeren deres.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Letharia
SVK skrev (11 timer siden):

I dag spiste jeg på Fly Chicken. Litt dyrt for å være hurtigmat, men også veldig godt. Spiste kyllingburgeren deres.

Enig, de har veldig god mat der, men prisen er litt stiv i forhold til andre lignende steder! 🍔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...