Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

FrankDrebin skrev (7 minutter siden):

Bursdagbiff. :gratulerer: Med poteter og asparges, som alltid hører med. :spise: 

Din bursdag? 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrankDrebin skrev (1 minutt siden):

Jeppjepp. :)

Åå hurra! Jeg åpnet cremant i anledning at jeg tok påskeferie for en time siden. Men da kan vi si det slik at et par slurker er for deg også! 👍🏻🐥🥳 Gratulerer. 

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Åå hurra! Jeg åpnet cremant i anledning at jeg tok påskeferie for en time siden. Men da kan vi si det slik at et par slurker er for deg også! 👍🏻🐥🥳 Gratulerer. 

Takker og bukker. :takke: Lyder gromt, ta et par slurker for gamle Frankie. :biggrin: Og ha en fortreffelig påske. :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stekt laks, ovnsbakte poteter, asparges, brokoi,sukkererter og hollandise.

Anonymkode: f78b4...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget pad thai med kylling. Har hatt lyst på det i evigheter nå og endelig fikk jeg laget, nam! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hyttetur, så matstellet blir heller stusselig.

I går: Knekkebrød med leverpostei

I dag: Spaghetti med karbonade (skjært i passe biter, stekt, og krydret med Gastromat).
Kjøttet ble blandet med pastaen, ketsjup, og litt pastavann. 

Ikke akkurat den kulinariske höjdaren, men etter en lang skitur helt greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant grønne, franske asparges i en delikatessebutikk i dag. Franske asparges  i sesong er noe av det beste jeg vet. Serverte det med hollandaise, spansk spekeskinke og fersk baguett. 

Endret av Hut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammestek, fløtegratinerte poteter til mor&far, kokt potet til fjortisen og brokkoli. 

HusetsHerre er i matkoma etter å forspist seg på vafler, fjortisen har reist med venninnas familie på bowling og pizza. Så lammesteka er tilbake i kjøleskapet og jeg vurderer foodora eller noe slikt. 

Endret av MarianneE
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelagde kjøttkaker med brun saus, poteter, gulrot, ertestuing, surkål og tyttebærsyltetøy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det lettvint, jeg har en pizzabit fra tidligere i uka og siden det blir stor middag med lammelår i morgen, så tenker jeg det holder akkurat i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom tilbake fra ferie i dag og Mann må lage av det vi har, men vi hadde mye bra.
jeg får: Gul karri med kylling, gulrot og potetskiver, med god kyllingkraft i. Ris til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...