Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pølsegryte.

....og riskrem til dessert etter å hatt lyst på dette i ei uke.

Endret av MarianneE
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det kjøttkaker her. Driver og steker nå, og har spist et par med rødbetsalat til. Jeg lager gjerne litt ekstra på fredager og søndager, og når jeg inviterer gjester så klart. Ellers går jeg for det enkle. 

Kjøttkakene skal serveres denne gang med melne poteter og en haug av godt stekt løk. Å steke løk så den blir best, det tar lang tid det. Så må ha god tid som jeg har i dag. Som jeg har for tiden rettere sagt heller.  Tror jeg koker og deretter steker noen gulrøtter til. Og så skal jeg ha sjy til, og ikke brun saus i dag. Sparer noen til søndag, og da bli tilbehør noe annet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:

Her blir det enten biffgryte eller risgrøt, klarer ikke bestemme meg 😊

Det var to veldig ulike alternativer :fnise:  og så venter du sikkert så lenge med å velge at du tar det enkleste alternativet. For da er du så sulten! *bare kjenner til problemet, og fordi jeg gjør det selv*  🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det var to veldig ulike alternativer :fnise:  og så venter du sikkert så lenge med å velge at du tar det enkleste alternativet. For da er du så sulten! *bare kjenner til problemet, og fordi jeg gjør det selv*  🙂

Ja, vet du jeg tenkte det samme da jeg skrev det og så på klokken etterpå 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører vegetar i dag - hjemmelaget falafel i pitabrød, med salat og hvitløksdressing🤤 Er ikke så mange vegetarmiddager vi har testet og virkelig fått sansen for, men dette er én av de få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det karibisk bønnegryte med hvitløksbagetter. Sundt, godt og billig!

Anonymkode: f78b4...2d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullkornsspaghetti med ovnsstekt gul og rød paprika, semitørkede tomater, ruccola og burrata. Kanskje noen kalamataoliven også, har ikke bestemt meg helt.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetball med bacon, kokt mør, saltkjøtt, poteter og rabbestappe :spise: Takk til damene i ferskvaredisken på spar 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...