Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 timer siden, Brunhilde skrev:

rDet var litt tynn saus, men ellers ok, verken mer eller mindre. Blir ikke noen reprise, for å si det sånn :)

 

Jeg fikk ikke opp siden. Er det den greia i aluform?

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg ut at det må bli fisk til middag, så det blir enkelt og greit stekt seifilet med rømmesaus. Dropper poteter i dag, og har bare råkost til. Tenkte å lage ris, men er ikke så glad i det. Men det blir jo middag likevel 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SoWhat? skrev:

I dag fant jeg ut at det må bli fisk til middag, så det blir enkelt og greit stekt seifilet med rømmesaus. Dropper poteter i dag, og har bare råkost til. Tenkte å lage ris, men er ikke så glad i det. Men det blir jo middag likevel 🙂

Man lager den maten man liker og har lyst på.   :spise:

Blir nok bra.   :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Man lager den maten man liker og har lyst på.   :spise:

Blir nok bra.   :Nikke:

Ja, det er sant. Vurderte torsk og bacon, for jeg elsker bacon, og annet flesk! Ser vi har det felles 😅 men det er jo så godt. Men det er rømmesaus også, så blir nok grei 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja, det er sant. Vurderte torsk og bacon, for jeg elsker bacon, og annet flesk! Ser vi har det felles 😅 men det er jo så godt. Men det er rømmesaus også, så blir nok grei 🙂

Jepp. Flesk er så godt...og passer til så mye.   😀

Kos deg med godmaten din, du.   ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Jepp. Flesk er så godt...og passer til så mye.   😀

Kos deg med godmaten din, du.   ☺

Takk 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Brunhilde skrev:

Jepp :)

Finnes vel 2 eller 3 varianter.  Har spist én.  Likte den, men enig i at sausen var for tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Jerry Lee said:

Finnes vel 2 eller 3 varianter.  Har spist én.  Likte den, men enig i at sausen var for tynn.

Hva hadde middagstråden vært uten deg! 😄

Jeg prøvde den italienske og hadde ris ved siden av. Det var noe med hele konsistensen jeg ikke likte, men nå skal det sies at hvit fisk sjelden er en favoritt, med mindre den en spesielt godt laget. Seibiff er godt og det var det jeg egentlig hadde lyst på, men de hadde ikke det i den butikken jeg var innom på lørdagen.

I dag ble det kjøttdeig med sopp, paprika og fajitaskrydder. Jeg fylte det i et grovt pitabrød og hadde salat ved siden av. Det smakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Brunhilde skrev:

Hva hadde middagstråden vært uten deg! 😄

Jeg prøvde den italienske og hadde ris ved siden av. Det var noe med hele konsistensen jeg ikke likte, men nå skal det sies at hvit fisk sjelden er en favoritt, med mindre den en spesielt godt laget. Seibiff er godt og det var det jeg egentlig hadde lyst på, men de hadde ikke det i den butikken jeg var innom på lørdagen.

I dag ble det kjøttdeig med sopp, paprika og fajitaskrydder. Jeg fylte det i et grovt pitabrød og hadde salat ved siden av. Det smakte!

Tøys på deg...    :sjenert:

Var den italienske jeg prøvde.  😊

Høres godt ut.   😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt småpjusk og uten nevneverdig lyst til å dra på butikken. Da tar man litt av det man har, og det ble en bastardisert utgave av Spiselandslagets pasta carbonara

(altså, i stedet for:
Bucatini -> Linguine
Pecorino -> Parmesan
Guanciale -> Bacon)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Pjolterbeist skrev:

Litt småpjusk og uten nevneverdig lyst til å dra på butikken. Da tar man litt av det man har, og det ble en bastardisert utgave av Spiselandslagets pasta carbonara

(altså, i stedet for:
Bucatini -> Linguine
Pecorino -> Parmesan
Guanciale -> Bacon)

:sukk:

 

Men god bedring.   ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det tikka masala med ris og naanbrød

I dag blir det pytt i panne siden jeg ikke har tid til å lage noe særlig middag

I morgen blir det Brennende kjærlighet 

Anonymkode: 88090...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...